Laskevan auringon lohikäärmeet (Dragonlance: Sielujen sota, #1)

Laskevan auringon lohikäärmeet

Margaret Weis, Tracy Hickman
Julkaistu: 2000 (Jalava)
Alkuperäinen nimi: Dragons of a Fallen Sun
Tyylit: fantasia
Avainsanat: dragonlance, dungeons & dragons, lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Päivi Pasi. Kannen kuva: Matthew Stawicki. Sidottu.

Krynnin kansat ovat sotineet menneisyydessä. Muutamat muistavat vielä hyvän voiton Peitsen sodassa. Monet muistavat yhä Kaaoksen sodan tuottaman hävityksen, joka lopetti neljännen ajan.

Mutta nyt on uusi sota alkamassa, vielä kauhistuttavampi kuin mikään aikaisempi. Tämä sota uhkaa tuhota kaiken...

Sielujen sota

(muokattu 27.04.2017)

Syyshämärän lohikäärmeet (Dragonlance: Kronikat, #1)Talviyön lohikäärmeet (Dragonlance: Kronikat, #2)Mustan kuningattaren lohikäärmeet (Dragonlance: Kadonneet kronikat, #2)Tiimalasivelhon lohikäärmeet (Dragonlance: Kadonneet kronikat, #3)Kääpiökuilujen lohikäärmeet (Dragonlance: Kadonneet kronikat, #1)

satunen avatar
Mä oon niin helppo,kun tulee uusi hahmo kirjaan ja pahan puoltakin näytetään inhimillisessä kuoressa. Erittäin viehättävä ja tapahtumarikas kirja ja koko Sielujen sota sarja. Ihana Kuunkultakin tulee esiin ja ärsyttävä Palin taas itsesäälissään. Kaivattu Raistlinkin vilahtaa ja tietenkin Tass, jota kaipaan aina. Vähän teki kipeää lohikäärmeitten kohtalo.
Darkki, Roy
Uusin jäsen: ArunaK