Ilman pelkoa (Moonlight Bay, #1)

Ilman pelkoa

Dean Koontz
Julkaistu: 1999 (Book Studio)
Alkuperäinen nimi: Fear Nothing
Tyylit: kauhu

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Renne Nikupaavola. Kannen kuva: Marko Tiainen. Sidottu. 2. painos 1999. Nidottu.

Christopher Snow poikkeaa kaikista muista Moonlight Bayn asukkaista – itse asiassa hän poikkeaa miltein kaikista muista ihmisistä. Hän sairastaa harvinaista geneettistä tautia, jota potee vain tuhat amerikkalaista: päivänvalo on hänelle kuolemanvaaraksi.

Hän elää vain öisin. Hän tuntuu yön läpikotaisin – sen salaisuudet, kauneuden, ilkivallan, uhan, sen sametinpehmeän vaarallisuuden.

Ja kun Cristopher Snow eräänä yönä joutuu todistamaan järkyttävän tapahtuman joka johtaa silmittömään väkivaltaan, hän tietää että vain hän pystyy ratkaisemaan mysteerin... ja hänen on pakko unohtaa pelkonsa.

”Koontz ei ole ainoastaan kauheimpien painajaistemme mestarillinen kuvaaja vaan myös kirjallinen taikuri.” – The Times

(muokattu 28.06.2014)

Varjo menneisyydestä ja muita kertomuksia (H. P. Lovecraftin kootut teokset, #2)MarinaKuiskaus pimeässä ja muita kertomuksia (H. P. Lovecraftin kootut teokset, #1)Ruumiittomat: Suomalaisia aavenovellejaLeväluhta
Helmeilevä susi
Uusin jäsen: Juho Saari