Hirveä Halloween ja 69 muuta karmivaa tarinaa

Pirkko-Liisa Perttula
kauhu, lapset
Hirveä Halloween ja 69 muuta karmivaa tarinaa - Pirkko-Liisa Perttula4.18

Toimittanut Pirkko-Liisa Perttula. Kuvittanut Sami Toivonen. Kansi: Sami Toivonen ja Aino Havukainen.

Sisällys: Matkamies katoaa, Merirosvon haamu, Laiheliini hautausmaalla, Kamala sijainen, Opettaja Jorma Nieminen, Pieni enkeli alppitiellä, Pelastava pakko, Sydän sen kertoo, Kellarin enkelit, Kaappikello, Uutissähke, äidin varoitus, Vilinää vatsassa, Yö metsässä, Aidinvaisto, Koulussa kummittelee, Karmea kivisade, Posliinikasvot, Kuollut lottoaa, Kotikummitus, Väärä käsi, Mummon pikku lemmikki, Ennustus, Tappavaa äidinrakkautta, Mitä kaivossa näkyi?, Karannut vainaja, Ei ole koiraa karvoihin katsomista, Kohtalokas oppitunti, Mistä minulle ystävä, Terveisiä tuonpuoleisesta!, Hei, tyttö pieni! Bensiini loppuu, Horjumaton epäusko, Räminää kellarissa, Käärmeitä kerrakseen, Enteellinen uni, Aavehevonen, Hirveä halloween, Läheltä piti, Kummituspeili, A B C – kummittelee!, Hautarauhan rikkojat, Apua univaivoihin, Hurja pikapesu, Vihdoinkin hautaan, Pelastava laskettelija, Kuollut mies irvistää, Murtovaras yllättyy, Kuolema matkamiehenä, Kuolemanlintu, Pikku vainajan ennustus, Minun ristini, Kosto sulhasenryöstäjälle, Luurankojen jouluaatto, Yksi mahtuu vielä, Kadonnut varvas, Verenhimoinen lääkäri, Opettajan salaisuus, Sian kosto, Hautajaiset haamulle, Älä petä lupausta, Värillä väliä, Treffit kuoleman kanssa, Tappava pelko, Kuka kurkki sängyn alta?, Paju kertoo kuoleman, Tanssin taikaa, Komentajan ennenäky, Älä leiki kuoleman kanssa, Kauhea metsäretki.

Julkaistu: 1999
Muokattu: lokakuu 27, 2018

Kirja-arvioita

6/10 |
helmikuu 26, 2018
Kun tämä on jo sarjan neljäs kirja, alkaa miettiä jo, että koska tällaiset b-luokan koululaiskauhujutut alkavat tulla korvista ulos. Ehkä olisi kannattanut suosiolla jättää leikki kesken jo vähän aikaisemmin... alkaa tulla moneen kertaan jo tarinoita, jotka ovat vain versioita toisistaan.