Alku (Replica, #14)

Marilyn Kaye
Julkaistu: 2002 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: The Beginning
Tyylit: scifi, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Ulla Selkälä. Päällyksen kuva: Craig White. Sidottu.

Amyn luokka tekee matkan Washingtoniin, ja myös Amyn äiti Nancy Candler lähtee mukaan. Tarkoitus on katsella kaupungin upeita nähtävyyksiä ja museoita. Amylle ja Nancylle Washington on kuitenkin paljon enemmän kuin pelkkä turistikohde. Juuri Washingtonissa kaikki alkoi: siellä sijaitsi laboratorio, jossa Nancy työskenteli ja jossa Amy kloonattiin.

muokattu 07.06.2009

Tuhat kerrosta: Korkeuksiin (Tuhat kerrosta, #3)Julma maaTime Riders: Tuomiopäivän koodi (Time Riders, #3)Loppupeli (Endgame–trilogia, #1)The Last Jedi

rahanpesukarhu avatar
Kirjoittanut
Paras Replica kirja, jonka olen lukenut. Oli hienoa, että puolet kirjasta oli Amyn äidin, Nancyn, näkökulmasta.
KirjojenAhmija avatar
Kirjoittanut
Kirja on mahtava alku Replica-sarjalle. Kirja kertoo Amysta, joka on testilaboratorion seitsemäs klooni. Labran työntekijät saavat selville järkyttävän uutisen ja kyhäävät aikapommin, joka räjähtää 12 tuntia liian aikaisin. Seitsemäs Amy , johon Nancy, labran työntekijä on kiintynyt, on vaarassa. Nancy juoksee tulen läpi pelastamaan seitsemättä Amya... Tästä alkavat heidän vaikeutensa. Mitä Amylle käy ja Miksi Amy ja Nancy ovat vaarassa??? Se selviää kun luet ... (lisää)
NoctilucA, Thialfi, LordStenhammar
Uusin jäsen: Ella Parviainen