Matka meren alla (Valitse oma seikkailusi, #2)

Matka meren alla

R. A. Montgomery
Julkaistu: 1985 (Gummerus)
Alkuperäinen nimi: Journey Under the Sea
Tyylit: scifi, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 1977. Suomentanut Henrk Karri. Kuvittanut Paul Granger. Sidottu.

Olet itse tämän kirjan päähenkilö

Olet lähtenyt syvänmeren sukellukselle etsimään kadonnutta Atlantiksen mannerta. Edessäsi avautuu hämärä kanjoni, sukellusveneesi laskeutumistasanne näyttää sekin olevan täynnä salaisuuksia. Mitä teet? Kun teet valintasi, syöksyt oikopäätä seikkailuun, jonka kulkua et voi arvata. tarinan kulku riippuu koko ajan valinnoista joita teet. Päästyäsi yhden tarinan loppuun voit palata uudelleen alkuun. Valitsemalla nyt eri vaihtoehdon olet jälleen keskellä uutta seikkailua.

(muokattu 22.05.2012)

Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Time Riders (Time Riders, #1)Tuhat kerrosta: Pudotus (Tuhat kerrosta, #1)NokkosvallankumousRequiem: Rakkaus palaa (Delirium-trilogia, #3)

Adolfina Romanov avatar

Olin jo unohtanut miten hauskaa Valitse oma seikkailusi -kirjoja on lukea! Matka meren alla ei ole yhtä hyvä kuin muut testaamani sarjan osat mutta se on varmaan vain makuasia. Meri ja sen salaisuudet eivät tee minuun yleensä valtavaa vaikutusta vaikka kaladokumentit viehättävätkin...

Eija
Uusin jäsen: Metsän Otus