Pakopaikka

Pakopaikka

Dean Koontz
Julkaistu: 1992 (Book Studio)
Alkuperäinen nimi: Hideaway
Tyylit: kauhu
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 1992. Suomentanut Pertti Koskela. 1. painos 1992. Sidottu. 2. painos 1997. Nidottu.

Liikenneonnettomuuteen joutunut Hatch Harrison kuolee matkalla sairaalaan, mutta kokeellista lääketiedettä harjoittava ryhmä onnistuu herättämään hänet henkiin.

Hatch ja hänen vaimonsa riemuitsevat jokaisesta uudesta päivästä – kunnes oudot tapahtumat asettavat heidät kasvotusten suuren tuntemattoman kanssa.

Vaikka Hatch ei muistakaan mitään siltä ajalta kun hän oli kliinisesti kuollut, hän joutuu tunnustamaan sen tosiasian, että jotain sanomattoman pahaa on tullut tuonpuoleisesta hänen mukanaan maan pinnalle.

”Tästä kirjasta tulee klassikko!” – United Press International

(muokattu 22.02.2015)

Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina, #12)Kuun pimeä puoliRämeen olento (Rämeen olento, #1)Tapahtumapaikkana Duma KeyUlkopuolinen

rudi92 avatar
Tosi mahtava kirja. Hyvä juoni ja tosi hyvin toteutettu. Pidin kirjan synkästä tunnelmasta, joka kesti ihan loppuun asti. Paras lukemani Koontzin kirja. Haluaisin kirjan omakseni, mutta valitettavasti en ole löytänyt mistään kaupoista, enkä sen puoleen kirjastoistakaan.
FreakyMike, Astorethein
Uusin jäsen: Antero Stenhammar