Vampyyrien maa (Valitse oma seikkailusi #4) - Tony Koltz

Alkuteos ilmestynyt 1984. Suomentanut Henrik Karri. Sidottu.

Sinua on jo kauan askarruttanut se, onko vampyyrejä todella olemassa. Kun Andrew-eno kutsuu sinut luokseen Romaniaan osallistumaan vampyyrien maahan tehtävään tutkimusmatkaan, et voi vastustaa kiusausta. Jo junamatkalle saat seuraksesi kaksi retkikunnan jäsentä. Mutta sitten toinen heistä katoaa. Joudut valitsemat lähdetkö etsimään häntä vai et. Ja valinnallasi voi oi arvaamattomat seuraukset.

Tässä kirjassa tarinan kulku riippuu valinnoista, joita teet. Päästyäsi yhden tarinan loppuun voit palata uudelleen alkuun. Valitsemalla nyt eri vaihtoehdon olet jälleen mukana uudessa seikkailussa. Hauskaa, yllätystä jännitystä riittää – sillä et voi arvata, mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: 1986
Kustantaja: Gummerus
Avainsanat: vampyyrit
Alkuperäinen nimi: Vampire Express
Arvosanalla: 6.50/10
Arvosanoja: 2
Muokattu: joulukuu 13, 2014

Valitse oma seikkailusi -kirjasarja

Kirjoja, joissa lukija voi vaikuttaa tarinan kulkuun tekemällä valintoja, jotka ohjaavat tarinaa eri suuntiin.

Matka meren alla (Valitse oma seikkailusi #2)7.00
Aikaluola (Valitse oma seikkailusi #1)
Matka avaruudessa (Valitse oma seikkailusi #3)
Vampyyrien maa (Valitse oma seikkailusi #4)

Kirja-arvioita

9/10 |
helmikuu 16, 2018
Tämä on todella mielenkiintoista luettavaa. Viehättävä idea, olen viihtynyt kirjan parissa jo lukuisten tarinoiden ajan ja havainnut tämän soveltuvan myös ystävän kanssa luettavaksi. Yhäkin tuntuu sikiävän uusia seikkailuja, vaikka ...