Vampyyrien maa (Valitse oma seikkailusi, #4)

Vampyyrien maa

Tony Koltz
Julkaistu: 1986 (Gummerus)
Alkuperäinen nimi: Vampire Express
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 1984. Suomentanut Henrik Karri. Sidottu.

Sinua on jo kauan askarruttanut se, onko vampyyrejä todella olemassa. Kun Andrew-eno kutsuu sinut luokseen Romaniaan osallistumaan vampyyrien maahan tehtävään tutkimusmatkaan, et voi vastustaa kiusausta. Jo junamatkalle saat seuraksesi kaksi retkikunnan jäsentä. Mutta sitten toinen heistä katoaa. Joudut valitsemat lähdetkö etsimään häntä vai et. Ja valinnallasi voi oi arvaamattomat seuraukset.

Tässä kirjassa tarinan kulku riippuu valinnoista, joita teet. Päästyäsi yhden tarinan loppuun voit palata uudelleen alkuun. Valitsemalla nyt eri vaihtoehdon olet jälleen mukana uudessa seikkailussa. Hauskaa, yllätystä jännitystä riittää – sillä et voi arvata, mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan.

muokattu 13.12.2014

Isadella: Sydän murskana (Isadella, #2)Bree Tannerin lyhyt elämäTaivaallisen tulen kaupunki (Varjojen kaupungit, #6)Valittu (Yön talo, #3)Tuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)

Adolfina Romanov avatar
Kirjoittanut
4.5

Tämä on todella mielenkiintoista luettavaa. Viehättävä idea, olen viihtynyt kirjan parissa jo lukuisten tarinoiden ajan ja havainnut tämän soveltuvan myös ystävän kanssa luettavaksi. Yhäkin tuntuu sikiävän uusia seikkailuja, vaikka tämä on ohut kirja! Julkaisusta kyllä tekee mieli vinkua: sivunumerot eivät pidä aina paikkaansa! Kamalaa kun tarina keskeytyy välillä.

Uusin jäsen: sulavsalim