Haudattu salaisuus (W.I.T.C.H., #15)

Haudattu salaisuus

Ruben Eliassen
Julkaistu: lokakuu 26, 2006 (Sanoma Magazines Finland)
Alkuperäinen nimi: Ibenholtpyramiden

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Outi Menna. Graafinen suunnittelu: Rasmus Funder. Sidottu.

Heatherfieldin museoon saapuu arkeologinen näyttely. Kiinnostavin näyttelyesine on eebenpuusta valmistettu pieni pyramidi. Taru kertoo, että sitä on aina säilytettävä kärki alaspäin, ja että siihen ei saisi kohdistua kuunvaloa. Taikauskoa vai vakavasti otettavia ohjeita?

Eräänä yönä museon turvajärjestelmä hälyttää poliisit paikalle. Näyttää siltä, kuin joku olisi murtautunut museosta ulos! Pian kaupungin valtaa selittämätön tulva, ja Irma joutuu veden valtaan. Hän ei ole tunnistaa omaa elementtiään, joka ei tottele häntä, vaan uhkaa ja satuttaa. Irman pelastaa surumielinen, hukassa oleva koirapoika. Hänen avunpyyntönsä on niin vilpitön, että W.I.T.C.H.-tytöt päättävät lähteä jännittävälle pelastusretkelle kaukaiseen Arquvaran valtakuntaan.

(muokattu 23.01.2009)

Haukansilmä (Pronssisoturit, #3)Jumalten sota (Percy Jackson, #5)Vartijat: Alkemistien kaupunki (Vartijat, #2)Pimeän käskyläiset (Viisi vartijaa, #3)Perillinen (Perillinen, #4)

Ruusy avatar
4.5
Ihanaa witch-voimia pullollaan oleva opus! Juoni oli tosin ennalta-arvattavissa mutta mielenkiinnolla mentiin loppuun asti! Suosittelen.
Uusin jäsen: Jarkko Nevalainen