Velhologia: Merlinin salaisuuksien kirja

Dugald A. Steer
fantasia, lapset > kuvakirja
Velhologia: Merlinin salaisuuksien kirja - Dugald A. Steer7.34

Alkuteos ilmestynyt 2005. Kuvittaneet Anne Yvonne Gilbert, John Howe, Tomislav Tomic ja Helen Ward. Suomen kielelle loihtinut Hannu Tervaharju. Sidottu.

Perusteellinen velhologinen selvitys. Se on upeasti kuvitettu tietoteos, jossa on paljon liitteitä ja mielenkiintoisia yksityiskohtia. Kuuluisan Merlin-velhon opastuksella kirja tarjoaa velhoista kiinnostuneelle lukijalle monipuolista tietoa velhoista, heidän tavoistaan ja monista ihmeellisistä voimista.

Julkaisussa avattavia luukkuja.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: syyskuu 16, 2006
Arvosanoja: 21
Muokattu: tammikuu 01, 2015

Kirja-arvioita

helmikuu 09, 2018
Uiiiih, ihana! Tykkään niin paljon ja tykkäsin jo pienenä! Niin nättejä kuvia, jännittäviä arvoituksia ja pieni Harpie-kirja on vain niin mahtavaa. Tämän sarjan kirjat löytyvät kaikki minun hyllystäni.
tammikuu 23, 2013
Tämä on ensimmäinen tätä "kirjasarjaa" (vai miksikä sitä pitäisi kutsua?), jonka olen lukenut. Ja mielestäni tämä kirja on paras siitä, muut "osat" eivät ole saaneet kiinnostusprosenttia täyteen sataan. Tämä kirja sai minut ...
maaliskuu 17, 2007
Velhologia on hyvin kuvitettu ja siinä oli hauskoja pikkuyllätyksiä. Se muistuttaa paljon edeltäjäänsä Dragonologiaa. Siinä oli mielikuvituksellista tietoa kaikenlaisita velhoista. En keksi mitään sanottavaa, se vain oli niin hyvä. Loisto-opas josta riittää iloa pitkään.