Viemärin vaanija (Goosebumps, #18)

Viemärin vaanija

R. L. Stine
Julkaistu: joulukuu 21, 2006 (Sanoma Magazines Finland)
Alkuperäinen nimi: It Came from Beneath the Sink!
Tyylit: kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 1995. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Sidottu.

Katrina, ystävien kesken Kat, ja hänen perheensä ovat muuttamassa uuteen kotiin. Äitinsä pyynnöstä Kat siivoaa keittiön kaappeja, kun perheen Killer-koira löytää tiskipöydän alakaapista jotakin. Se jokin näyttää ihan tavalliselta, pieneltä, pyöreältä ja vaaleanruskealta sieneltä – mutta elävältä. Ja se tuo huonoa onnea mukanaan, sillä yhtäkkiä Katin ympärillä alkaa tapahtua onnettomuuksia. Kat yrittää päästä otuksesta eroon, mutta sitä ei saa hengiltä millään. Ei ainakaan pahalla…

(muokattu 11.06.2014)

Darlah: 172 tuntia KuussaVarjojen vangit (Darren Shanin tarina, #11)Haiseva käsi (Uhriniituntakainen, #1)Hurmeen makuZombikuume (Hirviötrilogia, #1)

Soturiorava avatar
2.0
Ei ollut parhaita Goosebumpseja. En pitänyt yhtään siitä pesusieni jutusta kun kaikki menee pieleen (en tykkää sellaisista kirjoista lähes yhtään(paitsi Harry Potterit ja jotkut muut hyvin kirjoitetut kirjat)) eikä sille voi tehdä mitään vai voiko..?
Mai00 avatar
Viemärin vaanija on hyvä kirja. Jännityskirjaksi liian laimea, mutta naurattava ja hauskahan se oli. Suosittelen!
rudi92 avatar
1.0
Tylsä kirja. Tyypillistä Stinen krjaa. Väitetään "pelottavammiksi mitä olet ikinä lukenut" mutta todellisuudessa edes pikkulapset eivät pelkäisi. Juoni oli kiva, mutta toteutus ei.
Mopsax :D, haplotus, Wicked-Willie, Astorethein
Uusin jäsen: Mopsax :D