Hetki lyö

Linda Howard
scifi, romantiikka, jännitys
Hetki lyö - Linda Howard6.66

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Anu Niroma. Sidottu, kansipaperi.

Viettelevää jännitystä, romantiikkaa ja ripaus science fictionia

Vuonna 1985 Kentuckyn Pekesvillessä haudataan maahan suurin juhlamenoin aikakapseli, jonne on suljettu kolmetoista esinettä. Kaksikymmentä vuotta myöhemmin joku kaivaa kapselin ylös ja varastaa sen. Heti sen jälkeen tapetaan yksi ja vähitellen useampia kapseliin esineitä laittaneista.

Pikkukaupungin poliisi, pitkään yksin asunut Knox Davis on ymmällään henkirikoksista. Johtolangat eivät viittaa paikallisiin, joten ainoaksi epäillyksi jää yhtäkkiä paikkakunnalle ilmestynyt, liittovaltion agentiksi esittäytyvä Nikita Stover. Nainen ei selvästikään ole murhaaja, silti jotain outoa hänessä on. Nikita puhuu erikoisella tavalla, mutta on toisaalta nopea ja fiksu – ja lisäksi vastustamattoman seksikäs. Myös Nikita huomaa Knoxin hyvät puolet ja komean ulkonäön. Parin välille virittyykin kiintoisa kissa ja hiiri -leikki, kun Knox ja Nikita jäljittävät surmatöiden tekijää ja yrittävät samalla taistella välillään kipinöivää vetovoimaa vastaan.

Kirja-arvosteluja:

”Paras kirja, jonka olen lukenut aikoihin. Kun tartut tähän, niin varmista, että sinulla on muutama tunti aikaa, sillä haluat lukea sen yhdeltä istumalta.” – Bookreporter.com

Julkaistu: heinäkuu 2, 2007
Tietoja päivitetty maaliskuu 09, 2016

Kirja-arvioita

8/10 |
heinäkuu 20, 2012
Tämähän oli vallan hyvä kun vauhtiin pääsi lukemisen kanssa. Hahmot olivat mielenkiintoisia. Knox on jalat maassa oleva tyyppi, josta löytyy myös hiukan sähikäistä jos niikseen tulee. Nikita on räväkkä persoona, joka on kasvanut aivan ...