Patriarkan tie (Palkkasoturit #3) - R. A. Salvatore7.90

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Mika Renvall. Kannen kuva: Todd Lockwood. Nidottu.

SALAMURHAAJA
Kylmä ja tunteeton tappaja, jolle jokaisella sielulla on hintansa, myös hänen omallaan. Hän lähtee mukaan vaaralliseen peliin saadakseen selville kuinka korkealle panokset voivat nousta.

PALKKASOTURI
Rajattoman juonikas musta haltia uskaltaa haastaa jopa kuninkaan luodakseen itselleen aseman epäystävällisessä yläpuolisessa maailmassa.

ILNEZHARATA ja TAMZIKELLA ovat voimakkaita muinaisia lohikäärmeitä, jotka ovat tottuneita manipuloimaan ympärillä olevia ihmisiä. Kun he työntävät Entrerin ja Jarlaxlen Verikiven maille eivät he edes kykene kuvittelemaan salamurhaajan ja mustan drowin kykyä ja kunnianhimoa.

Kirja on jatkoa viime vuonna ilmestyneelle Noitakuninkaan lupaus -kirjalle.

Keskustelua: R. A. Salvatore :: viestejä 23 kpl

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Julkaistu: syyskuu 24, 2007
Kustantaja: Jalava
Tyylit: fantasia
Avainsanat: dungeons & dragons, forgotten realms
Alkuperäinen nimi: Road of the Patriarch
Arvosanalla: 7.90/10
Arvosanoja: 76
Muokattu: joulukuu 21, 2014

Palkkasoturit -kirjasarja

Palkkasoturien ensimmäinen kirja Kristallisauvan käskyläinen ilmestyi alun perin osana Pimeyden polut -sarjaa.

Kuuluu yläsarjaan Forgotten Realms

Kristallisauvan käskyläinen (Palkkasoturit #1)7.06
Noitakuninkaan lupaus (Palkkasoturit #2)7.70
Patriarkan tie (Palkkasoturit #3)7.90

Kirja-arvioita

10/10 |
lokakuu 10, 2012
Olen nyt lukenut kaikki tämän trilogian kirjat ja hienoja olivat kaikki. Tämä on jopa parempi kuin edellinen. Todellinen lukunautinto.
10/10 |
heinäkuu 22, 2012
Parhaimpia Salvatoren Forgotten Realms kirjoja, ellei jopa paras (tähän asti lukemistani). Mielenkiintoinen päähenkilöpari, kuten koko Palkkasoturit sarjassa muutenkin. Tätä kaksikkoa on todella mielenkiintoista seurata ja he ovat täynnä yllätyksiä.