Noiduttu naamio (Goosebumps, #23)

Noiduttu naamio

R. L. Stine
Julkaistu: heinäkuu 10, 2008 (Sanoma Magazines Finland)
Alkuperäinen nimi: The Haunted Mask
Tyylit: kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 1993. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Sidottu.

Painajaisellasi on kasvot

Ai että miten ruma Carly Bethin halloween-naamari on? Niin ruma, että se säikytti pikkuveikan puolikuoliaaksi. Niin karsea, että kavereitakin hirvitti.

Se on kaikkien aikojen paras naamari. Juuri sellainen kuin Carly Beth toivoi. Ja enemmänkin. Ehkä liikaakin.

Sillä halloween on melkein ohi. Ja Carly Bethillä on edelleen kasvoillaan upea naamarinsa...

(muokattu 12.06.2014)

Koneen kummitus (Luurankopuro, #2)Monster High: Ihmissusipäiväkirjat (Monster High, #3)Uusi aika 2: Varjosielut (Vampyyripäiväkirjat, #6)Monster High (Monster High, #1)Oho, mitkä voimat! (Goosebumps: Kauhumaa, #10)

Pennywere avatar
Tää oli kanssa yllättävän hyvä, jossa oli aikas mukava juoni, vaikka sen taisi arvata aika helposti jos luki takakannen tekstin. Kirja olis helppo nähdä elokuvana, koska tässä ei ollu liikaa yliluonnollisuutta. Voisipa melkein ajatella että tällänen vois tapahtua kenelle tahansa. Suosittelen niille jotka lukee muitakin Stinen kirjoja :)
sadepisara avatar
Tyypillinen Goosebumps kirja ainakin omasta mielestäni.Jonkin verran jännitystä ja kauhua ei kuitenkaan liikaa ja yllätyksellinen loppu.Ei liian paksu ja sopii hyvin iltalukemiseksi.Eikä lukemiseen mene kovin kaun aikaa.Mielestäni tämä oli ihan hyvä kirja mutta ei paras eikä huonoinkaan R.L.stinen kirja.
Mai00 avatar
Ihan hyvä Goosebumps-kirja. Juoni oli yksinkertainen, mutta kiva ja toteutettu hyvin. Jännittävä ja paikoin hieman pelottavakin. Loppu oli hauska ja jäi miettityttämään pikkuvelin kohtalo. Suosittelen lukemaan!
Camila avatar
Tosi jännittämä.Loppu oli hyvä paitsi jäi ärsyttää ku ei tiiä mitä sit tapahtu,että saiks sen pikkuveli sen naamarin päästä.
rudi92 avatar
Nyt Stine on kyllä ylittänyt itsensä. Jo kaksi hyvää Goosebumps kirjaa peräkkäin. Juoni oli hyvä ja mielenkiintoinen. Se oli jopa joissain kohdissa karmiva. Edistystä!
Mopsax :D
Uusin jäsen: Mopsax :D