Meripihkaa ja verta (Dragonlance: Pimeyden oppilas, #3)

Meripihkaa ja verta

Margaret Weis
Julkaistu: marraskuu 6, 2008 (Jalava)
Alkuperäinen nimi: Amber and Blood
Tyylit: fantasia
Avainsanat: dragonlance, dungeons & dragons

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Mika Renvall. Kansi: Matt Stawicki. Sidottu.

Kuolevainen Mina, joka antoi elämänsä ensin Ainoalle jumalalle ja sitten Chemoshille, onkin itse jumala.

Mina voi horjuttaa jumalten välistä voimatasapainoa taivaassa. Sekä valon että pimeyden jumalat haluavat hänet omaan joukkoonsa.

Mutta arvoituksellisella ja salaperäisellä Minalla on omat suunnitelmansa, jotka eivät riipu jumalten tahdosta tai heidän suunnitelmistaan.

Meripihkaa ja verta on viimeinen osa jännittävästä Pimeyden oppilas -trilogiasta.

muokattu 21.12.2014

Kaksosten aika (Dragonlance: Legendat, #1)Veren vuorovedet (Dragonlance: Minotaurisodat, #2)Kruunu ja miekka (Dragonlance: Solamnian nousu, #2)Kaksosten koetus (Dragonlance: Legendat, #3)Kaksosten sota (Dragonlance: Legendat, #2)

Jackalbury avatar
Kirjoittanut
'Meripihkaa ja verta' päättää Margaret Weisin Pimeyden oppilas-trilogian, ja samalla saattaa mystisen Minan kohtalon päätökseensä. Krynnin jumalat ovat tohkeissaan, kun Mina on paljastanut olevansa tuntematon jumaluus, vaeltaja tähtien takaa vai tähän asti piilossa pysynyt jumaluus rajalinjojen takaa? Minan on valittava, astuuko hän pimeyden vai valon jumalten joukkoon ja heilauttaa siten tasapainoa suuntaan tai toiseen. Mina pakenee muuntautumalla takaisin lapseksi, ... (lisää)
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen