Lohikäärme – hoito ja kasvatus

John Topsell, Joseph Nigg
fantasia
Lohikäärme – hoito ja kasvatus - John Topsell, Joseph Nigg8.30

Alkuteos ilmestynyt 2006. Kuvittanut Dan Malone. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Hankkisinko lohikäärmeen? Mikä laji sopii juuri minulle? Voiko kerrostalossa pitää lohikäärmettä?

Lohikäärme – hoito ja kasvatus
esittelee kaikki lemmikeiksi soveltuvat lohikäärmelajit ja neuvoo, kuinka valitset itsellesi sopivan yksilön. Kenties haluaisit antaa kodin ylväälle kukkoliskolle tai pitää kotirannassa hurjaa leijonanpäistä taraskia? Teos kertoo kaiken tarvittavan kunkin lajin ulkomuodosta, käyttäytymisestä ja ihanteellisista elinolosuhteista.

Lohikäärmeen kanssa voi tehdä monenlaisia asioita: sillä voi ratsastaa maalla, merellä ja ilmassa, sen voi valjastaa kärryjen eteen tai sen kanssa voi harrastaa agilitya. Lohikäärmenäyttelyissä käyminen ja niihin valmistautuminen syventää sinun ja lemmikkisi ainutlaatuista suhdetta.

Lohikäärme on uljas lemmikki, joka vaatii hyvää hoitoa. Käytännönläheinen opas kertoo, kuinka pidät huolta lohikäärmeen terveydestä. Se antaa kullanarvoisia koulutusvinkkejä ja kertoo näiden upeiden eläinten kiehtovasta historiasta.

Risingshadow arvostelu :: Essi Varis (Varjolehti)

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Julkaistu: lokakuu 1, 2008