FatalNinja – Soturioppilas (FatalNinja #1) - Aleksi Delikouras, Kristina Delikouras6.88

Sidottu.

”Mihinkään ei ole ennalta kirjattu, että tulemme epäonnistumaan, äläkä sinäkään kiirehdi niin päättämään. Keskity vain siihen mitä olet nyt tekemässä, äläkä anna pelolle sijaa.”

Nuori soturioppilas Hinetoshi vaeltelee Japanin syrjäseuduilla mausteita myyvän mestarinsa Nagerun kanssa. Kun heidän korviinsa kantautuu huhu, että keisarin poika on sairastunut parantumattomaan kulkutautiin, Nageru päättää kehitellä vitsaukseen lääkkeen ja viedä sen tulevalle hallitsijalle. Hinetoshi sijoitetaan siksi aikaa Suuren rukouksen temppelin maineikkaaseen taistelukouluun. Siellä hän kohtaa itsensä kaltaisia nuoria; soturioppilaita, jotka haluavat tulla voittamattomiksi taistelijoiksi.

Pian Hinetoshi joutuu keskelle temppeliä piinaavia ristiriitoja ja valtataistelua, jonka panoksena ovat temppelin tulevaisuus, koko keisarikunnan olemassaolo ja maailmankaikkeuden tasapaino – eikä vähiten Hinetoshin oma henkiriepu.

FatalNinjan maaginen maailma on kiehtova sekoitus feodaaliajan Japania, itämaisia taistelutaitoja sekä aasialaista filosofiaa.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: tammikuu 24, 2009

FatalNinja – Soturikaste (FatalNinja #3)7.20

Kirja-arvioita

8/10 |
syyskuu 28, 2010
Kirja tuli luettua, koska ei ollut tietokonetta eikä mitään muutakaan muuta siinä käden ulottuvilla, kun tädillä olin taannoin käymässä. Kirja tuli valittua, koska siinä oli tapahtumapaikkana kiehtova Japani sekä taistelutaidoista ...
6/10 |
huhtikuu 10, 2016