Musta torni: Pitkä kotimatka (Musta torni (sarjakuvaversio) #2) - Stephen King, Peter David, Robin Furth, Jae Lee, Richard Isanove6.66

Alkuteos ilmestynyt viitenä osana vuonna 2008. Juoni ja konsultointi: Robin Furth. Käsikirjoitus: Peter David. Taide: Jae Lee ja Richard Isanove. Suomentanut Kari Salminen. Sidottu.

Pitkä kotimatka yhdistää aiemmasta Musta torni -sarjakuvasta tutun tekijöiden ka-tetin. Kirjoittajat Peter David ja Robin Furth jatkavat jännittävän lyyristä kertomustaan, kun taas taiteilijat Jae Lee sekä Richard Isanove herättävät Stephen Kingin luoman Keski-Maailman eloon rikkaalla kuvituksellaan. Tätä tarinaa Rolandin alkuvaiheista ei ole aiemmin kerrottu missään muodossa.

Roland on ansassa Maerlynin greipin aavemaailmassa, ja sen pimeät voimat nakertavat hänen sieluaan. Vain ka-tetin urheus voi auttaa hänet pois Hambrysta, takaisin kotiin. Mutta samaan aikaan jokin ikiaikainen, vieras voima virkoaa Doganissa, ja kun itse Purppurakuningas uhkaa Rolandia, saattaa hyvinkin olla, että revolverimiehen pitkä kotimatka johtaa vain kuolemaan.

Keskustelua: Stephen King :: viestejä 225 kpl

Arvosanalla: 6.66/10
Arvosanoja: 30
Muokattu: tammikuu 07, 2015

Musta torni (sarjakuvaversio) -kirjasarja

Sarjaa ei suomenneta enempää.

Kuuluu yläsarjaan Musta torni

Musta torni: Revolverimiehen alku (Musta torni (sarjakuvaversio) #1)7.24
Musta torni: Pitkä kotimatka (Musta torni (sarjakuvaversio) #2)6.66

Kirja-arvioita

4/10 |
marraskuu 15, 2009
Tarinasta ja juonesta ei kannata puhua, henkilöt jäävät etäisiksi ja kuvitus on yhtä patsastelua. Myös tietokonevärityksen keino tekee keinotekoisen vaikutelman. Kuvat on piirretty tyylillä, joka sopii erikoisen suurikokoisiin albumeihin. ...