Luurankopuro (Luurankopuro #1) - Patrick Carman6.86

Luurankopuro: Ryanin päiväkirja. Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sami Rouhento. Päällys: Sami Saramäki. Sidottu.

Lue kirja – Katso videot – Selvitä mysteeri

Skeleton Creekin arvoitus vaatii ratkaisua. Ryan ja Sarah tutkivat vanhaa ruoppaajaa, josta liikkuu hurjiakin huhuja. Ensimmäinen tutkimusretki päättyi ikävästi. Ryan katkaisi jalkansa ja sai kotiarestia. Sarah suuntaa nyt ruoppaajalle yksin – vanhempien ja poliisin kielloista huolimatta.

Pian Sarah raportoi uusista havainnoistaan Ryanille. Sarahin kuvaamille videoille tallentuu merkkejä jostakin todella pelottavasta. Salasanojen avulla pääset itse katsomaan, mitä Skeleton Creekille kätkeytyy. Uskallatko kohdata kauhun kasvoista kasvoihin?

Tämä kirja on Ryanin päiväkirja. Se vie sinut keskelle synkkää mysteeriä. Tutki sitä itse. Mutta pidä varasi. Skeleton Creek on outo paikka.

Sarahin kotisivu: www.sarahfincher.com

Lisätietoa: www.skeletoncreekisreal.com

Black Friday: Adlibris tarjoaa 10% alennuksen kirjoista koodilla BLACK21 (voimassa 28.11.2021 saakka)

Julkaistu: heinäkuu 22, 2009

Koneen kummitus (Luurankopuro #2)7.10

Kirja-arvioita

8/10 |
elokuu 24, 2013
En ehkä arvottaisi tätä neljällä tähdellä, jos en olisi yhdeksän-, kymmenvuotiaana lukenut tätä puoleentuhanteen kertaan ja pelännyt. Luurankopuro on allekirjoittaneelle henkilökohtaisesti merkittävä kirja, ensimmäinen, jota ...