Kirjaudu Rekisteröidy
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Muista minut
Luo tunnus
(*) kentät ovat pakollisia.
Nimimerkki *
Käyttäjätunnus *
Salasana *
Vahvista salasana *
Email *
Vahvista email *
Kana kynimättä (Goosebumps, #28)

Kana kynimättä

R. L. Stine
Julkaistu: heinäkuu 2010 (Sanoma Magazines Finland)
Alkuperäinen nimi: Chicken Chicken

Tyylit: kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Sidottu.

Kun Crystal ja velipoika Cole suututtavat kaupungin liepeillä asuvan, mustanpuhuvan Vanessan, tämä kuiskaa heille merkillisen varoituksen: ”Kana kanalja”. Sen jälkeen alkaa tapahtua kummia. Crystalin huulet muuttuvat koviksi kuin linnun nokka, ja Cole alkaa kotkottaa vienosti.

Höyheniä versovat sisarukset joutuvat toteamaan, että ehkä Vanessa sittenkin osaa noitua ihmisiä, kuten kaupungilla huhutaan. Keksivätkö Crystal ja Cole keinon palautua normaaleiksi ennen kuin on liian myöhäistä? Vai muuttuvatko he kokonaan jyviä nokkiviksi siivekkäiksi?

Muokannut Thialfi (12.06.2014)

Tietoa kirjailijasta ::

Reaktio (Animorphs, #12)Viimeinen tukikohta (Tripodien aika, #1)Kristalliluola (Merlin, #1)JäälohikäärmeKuolema järvessä

Soturiorava avatar
3.5
(+1 tykkäystä)

Sisarukset ovat muuttumassa kanoiksi Vanessa-velhon johdosta. Kirja oli jännittävä ja hieman ehkä ahdistava. Kun luen kirjoja samaistun usein hahmoihin ja siksi en tykkää aina (huomioi sana aina) sellaisista kirjoista joissa joutuu pulaan ja tällaisista joissa alkaa muuttumaan oudosti. Toisaalta se luo sellaista syvyyttä kirjoihin. Siis siinä on puolensa ja puolensa. Suosittelen kaikille kauhukirjoista pitäville ja Goosebumps-sarjasta pitäville
Mai00 avatar

Tällaista kirjaa en olekaan ennen lukenut. Aihe oli hauska ja täysin erilainen kuin yleensä. Yksityiskohdat olivat hauskoja ja välillä jopa nauratti lukiessa. Alku oli positiivisesti outo ja vauhtiin päästiin nopeasti. Suosittelen!
Paikalla 1 jäsen ja 27 vierailijaa:
punnort