Varjoruton kosketus (Myyttihovi, #3)

Varjoruton kosketus

Brandon Mull
Julkaistu: maaliskuu 17, 2011 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: Grip of the Shadow Plague

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Maria Lyytinen. Sidottu.

Uhkaako valo kadota lopullisesti Myyttihovin taivaalta?

Vaikka taikuudesta puhutaankin, omituisia asioita tapahtuu jälleen Myyttihovissa. Joku tai jokin saastuttaa suojelualueen olentoja muuttaen niitä synkeiksi pimeyden pedoiksi, ja kaikelle pelolle immuuni Seth saa vihiä salaisuudesta tuoreeltaan.

Keijujen kieltä taitavalla Kendralla riittää pohtimista petollisen Vanessan arvoituksellisessa viestissä. Mutta onko itse Sfinksiinkään luottamista? Samaan aikaan Aamunkoiton ritarit, jotka ovat kokoontuneet ensimmäistä kertaa vuosikymmeneen, tarvitsevat erikoiskykyjä omaavan tytön apua löytääkseen mahtavan taikakalun, jota pahamaineinen Iltatähden kiltakin havittelee.

Myös Seth joutuu kohtaamaan ennennäkemättömiä vihollisia. Vaara vaanii nyt kaikkialla Myyttihovin maaperällä!

Yhdysvaltalaisen Brandon Mullin (s. 1974) nopeakäänteisessä fantasiasarjassa, jota pidetään Harry Potterin vakavimpana haastajana vuosiin, ovat aiemmin ilmestyneet teokset Myyttihovi ja Iltatähden kilta.

(muokattu 17.03.2011)

Liekehtivä valtaistuin (Kanen aikakirjat, #2)Gregor ja salaisuuksien merkit (Alismaan tarinat, #4)Kaukana kotoaUnohdettu soturi (Soturikissat: Tähtien enne, #5)Pimennys (Soturikissat: Kolmikon mahti, #4)

bambi avatar
4.5
Ihana niinkuin koko muukin sarja!♥ Myyttihovi on niin salaperäinen paikka, ja tässä kirjassa tykkäsin paljon siitä että Sethkin pääsi loistamaan c: Suosittelen!
Rauros avatar
Kirja oli ihana! <3! Itse asiassa etsin tätä kirjastosta tuntikausia <3! Mutta Hei kaikille! LUKEKAA! <3
JJJ777 avatar
Hei! Tämä kirja on upea niin kuin edeltäjänsäkkin! Suosittelen kaikille tätä fantastista sarjaa. Odotan innolla viimeisen osan ilmestymistä. Toivon, että mahdollisimman moni pääsisi osalliseksi tästä kirjasarjasta.
Uusin jäsen: Maija