Sielunkumppani (Vampyyripäiväkirjat, #2)

Sielunkumppani

L. J. Smith
Julkaistu: maaliskuu 8, 2011 (Otava)
Alkuperäinen nimi: The Struggle
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 1991. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

Rakkaus on hengenvaarallista Vampyyrisarjojen kulttiklassikko viimeinkin suomeksi

Stefania syytetään salaperäisistä rikoksista, mutta Elena pitää rakkaansa puolta, vaikka joutuukin kaikkien hyljeksimäksi. Stefanin pitäisi paeta, mutta rakkaus Elenaa kohtaan pakottaa hänet jäämään.

Vampyyripäiväkirjojen alkuperäinen trilogia julkaistiin Amerikassa jo 1991. Kuuma vampyyribuumi nosti kulttisarjan uudelleen esiin, ja palkittu TV-sarja on kasvattanut suosiota entisestään.

L. J. Smith asuu Kaliforniassa. Vampyyripäiväkirjoja on myyty jo yli viisi miljoonaa.

muokattu 28.02.2016

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Sielujen järvi (Darren Shanin tarina, #10)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Taistelu aamunkoitteessa (Darren Shanin tarina, #9)Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina, #12)

MintFirefly avatar
Kirjoittanut
2.0
Tämä sarjan toinen osa ei kyllä pelasta surkeaa ensimmäistä osaa, vaikka niin toivoin. Juoni ei pääse nousemaan huippuunsa missään vaiheessa ja arvaa jo ennalta, että kun jotain pahaa tapahtuu niin Damon on asian takana. Taidan vain pysyä tv-sarjassa (mikä miellyttää minua paljon kirjoja enemmän).
LordStenhammar
Uusin jäsen: Olli