Vastavuoroisuus (Death Note, #6)

Vastavuoroisuus

Tsugumi Ohba, Takeshi Obata
Julkaistu: 2008 (Egmont)
Alkuperäinen nimi: Kokan
Tyylit: fantasia, sarjakuva, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 2005. Tarina: Tsugumi Ohba. Kuvitus: Takeshi Obata. Suomentanut Suvi Mäkelä. Nidottu.

Sisältää luvut:

• Ruukkukasvi
  • Yotsuba
  • Väärinkäsitys
  • Hilkulla

”Ihminen, jonka nimi kirjoitetaan tähän muistikirjaan, kuolee.” Light Yagami löytää muistikirjan, jonka avulla sen omistaja voi surmata haluamansa ihmisen. Light ei usko kirjasen voimaan, mutta kaksi kuollutta rikollista myöhemmin hän tietää omaavansa maailmaa muuttavan aseen. Mitä sinä tekisit vastaavassa tilanteessa?

Death Note on yksi maailman suosituimpia ja arvostetuimpia japanilaisia sarjakuvia. Tämä omaperäinen ja yliluonnollinen dekkari sopii myös vaativaan makuun. Älykäs, syvällinen ja väkivaltainen sukellus ihmismielen synkimmille sivupoluille.

muokattu 11.12.2010

Rakkaus (Death Note, #4)Ikävystyminen (Death Note, #1)Loppu (Death Note, #12)Nolla (Death Note, #7)Kohde (Death Note, #8)

Adolfina Romanov avatar
Kirjoittanut

No, palasinpa taas sarjan parin näin kuudennessa osassa. Jokin on kuitenkin pahasti vialla: kun aloitin sarjan, olin suuri Ryuk-fani, mutta nyt kun palasin taas tauolta, en jaksa enää välittää. Inhottavaa! Koskaan muulloin ei näin ole vielä käynyt!

Veera, LordStenhammar
Uusin jäsen: Veera