Nautinnon kirous (Manalan valtiaat, #3)

Nautinnon kirous

Gena Showalter
Julkaistu: huhtikuu 19, 2011 (Harlequin)
Alkuperäinen nimi: The Darkest Pleasure
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Miten pitkälle epätoivoinen sydän voi mennä rakkauden takia?

Danika oli koko elämänsä nähnyt selittämättömiä painajaisia. Maalaaminen oli ollut ainoa tie päästä eroon yöllisistä näyistä. Eikä hän koskaan olisi voinut kuvitella, että hänen maalauksensa voisivat joskus olla pelastus hänelle ja koko maailmalle.

Reyes oli saanut kirouksekseen Kivun hengen, joka riivasi häntä satuttamaan itseään. Yhdessä muiden Manalan valtiaiden kanssa he yrittivät löytää Pandoran lipasta, johon demonit voisi lukita. Hän löysi kuitenkin Danikan. Ihmeellisen kaunottaren, jonka seurassa hän unohti kivun ja oppi tavoittelemaan uudenlaisia nautintoja.

Danika oli Reyesille enemmän kuin koko entinen elämä. Sen saisivat pian kaikki tietää, ylimpiä jumalia myöten!

(muokattu 28.01.2016)

Ruska (Kuura-trilogia, #3)Hurma (Langenneet enkelit, #4)Rakastaja - vihdoinkin (Mustan tikarin veljeskunta, #11)Riivaus (Langenneet enkelit, #5)Koston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)

Q_Black avatar
Parhaita tämän sarjan kirjoja. Plussat siitä, että asiat sanotaan niin kuin ne on eikä kierrellä ja kaarrella. Näissä demoneissa on luonnetta vaikka muille jakaa. Teksti on sujuvaa eikä pikkuasioiden ympärille jäädä pyörimään. Reyes on muutenkin yksi suosikeistani tässä sarjassa.
Anneliana avatar
2.5

BLÄÄÄÄH. Tämä kirja on ihan varmasti yksi tylsimmistä koko sarjassa. Danika rasitti minua ihan älyttömästi, itki ja inisi joka hemmetin sivulla. Ei ollut varma mitä haluaa tai mitä ei halua. Ei tiedä rakastiko Reyesiä vai eikö rakastanut Reyesiä. Inisi ja inisi, inisi ja inisi. Meni joskus kyllä niin hermoihin koko muija, että oli pakko lopettaa hetki koko lukeminen. Reyes taas jäi aika lailla varjoon Danikan takia. Olin itseasiassa aika innoissani aloittaessani lukea ... (lisää)

Helmeilevä susi, LordStenhammar
Uusin jäsen: Jarkko Nevalainen