Nautinnon kirous (Manalan valtiaat #3) - Gena Showalter 7.60   48

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Miten pitkälle epätoivoinen sydän voi mennä rakkauden takia?

Danika oli koko elämänsä nähnyt selittämättömiä painajaisia. Maalaaminen oli ollut ainoa tie päästä eroon yöllisistä näyistä. Eikä hän koskaan olisi voinut kuvitella, että hänen maalauksensa voisivat joskus olla pelastus hänelle ja koko maailmalle.

Reyes oli saanut kirouksekseen Kivun hengen, joka riivasi häntä satuttamaan itseään. Yhdessä muiden Manalan valtiaiden kanssa he yrittivät löytää Pandoran lipasta, johon demonit voisi lukita. Hän löysi kuitenkin Danikan. Ihmeellisen kaunottaren, jonka seurassa hän unohti kivun ja oppi tavoittelemaan uudenlaisia nautintoja.

Danika oli Reyesille enemmän kuin koko entinen elämä. Sen saisivat pian kaikki tietää, ylimpiä jumalia myöten!

Omassa kirjahyllyssäni

Kirja julkaistu huhtikuu 19, 2011 (Harlequin)
Alkuperäinen nimi The Darkest Pleasure
Tietoja muokattu tammikuu 28, 2016

Manalan valtiaat -kirjasarja

Sarja sisältää 6 pääteosta ja yhteensä teoksia 6 kpl.

Sarjan suomentaminen jäi kesken.

Pääsarja Nocturne

Kirja-arviot 35
Viestit 5
huhtikuu 21, 2017
5 / 10

BLÄÄÄÄH. Tämä kirja on ihan varmasti yksi tylsimmistä koko sarjassa. Danika rasitti minua ihan älyttömästi, itki ja inisi joka hemmetin sivulla. Ei ollut varma mitä haluaa tai mitä ei halua. Ei tiedä rakastiko Reyesiä vai eikö rakastanut Reyesiä. Inisi ja inisi, inisi ja inisi. Meni joskus kyllä niin hermoihin koko muija, että oli pakko lopettaa hetki koko lukeminen. Reyes taas jäi aika lailla varjoon Danikan takia. Olin itseasiassa aika innoissani aloittaessani lukea kirjaa, mutta alku oli todella tylsä ja joutui oikein pakottamaan itsensä lukemaan loppuun. Muut sivuhahmot - luojan kiitos - pelastivat kirjan. No eipä mitään, olihan kirjan loppu hyvä. Danika vihdoinkin tajusi mitä haluaa ja Reyes samoin. En kuitenkaan lukisi uudestaan, sen verran tylsä ja ärsyttävä päähenkilö oli kyseessä.

Q_Black
Arvosanat 247
Kirja-arviot 239
Viestit 107
kesäkuu 12, 2011
10 / 10

Parhaita tämän sarjan kirjoja. Plussat siitä, että asiat sanotaan niin kuin ne on eikä kierrellä ja kaarrella. Näissä demoneissa on luonnetta vaikka muille jakaa. Teksti on sujuvaa eikä pikkuasioiden ympärille jäädä pyörimään. Reyes on muutenkin yksi suosikeistani tässä sarjassa.

Xhex
Xhex