Painajaisakatemia 3: Hornan hirviöt (Painajaisakatemia, #3)

Painajaisakatemia 3: Hornan hirviöt

Dean Lorey
Julkaistu: tammikuu 31, 2012 (Otava)
Alkuperäinen nimi: Monster War
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Kari Koski. Sidottu.

Charlie Benjaminilla on edessään todellinen painajaisuni: Hirviöiden kuningatar laskeutuu maan päälle

Ihmisten valtakausi on päättynyt ja pahuuden ylipapitar uhkaa vallata maailman.

Vaikka Charlie on väärinkäsityksen vuoksi karkotettu Painajaisakatemiasta, hän yrittää taistella ystäviensä kanssa mahdottomalta tuntuvaa hirviölaumaa vastaan. Ensin ystävysten on kuitenkin löydettävä Uhrausten miekka. Vain se tepsii Painajaisten kuningattareen, pahuuden päätekijään.

Hornan hirviöt päättää yhdysvaltalaisen Dean Loreyn hirviöaiheisen seikkailutrilogian.

(muokattu 13.06.2017)

Mieletön museo (Haavekaupunki, #5)Haukansilmä (Pronssisoturit, #3)Kesän miekka (Magnus Chase, #1)Lumottu lelutehdas (Haavekaupunki, #2)Kauhujen saari (David & Larissa, #3)

Indeed avatar
Hyvä kirja. Petyin vain kirjan lyhyyteen ja epäselvään loppuun. Kirja oli sekava jossain määrin, mutta hyvää luettavaa.
Myrsky10 avatar
3.5
Hyvä kirja. Tarina eteni nopeasti ja oli välillä hieman sekava mutta hyvää luettavaa kuitenkin. Kirja olisi kyllä voinut olla vähän pidempi.
Rauros avatar
4.5
Pakko saada tämä käsiini! Rakastan tätä sarjaa ja on pakko lukea tämäkin kirja! (Olen lukenut aikaisemmatkin)
Darkki, punnort, LordStenhammar
Uusin jäsen: Minna Torvinen