Pimeyden kuiskaus

Gena Showalter
fantasia, paranormaali romantiikka
Pimeyden kuiskaus (Manalan valtiaat #4) - Gena Showalter7.66

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Sabin, Epäilyksen vartija, yksi demonisotureista jatkoi muiden sotureiden kanssa kiivasta taisteluaan Metsästäjiä vastaan. Heillä olisi vielä monta ottelua edessä, ennen kuin suurin paha olisi lopullisesti kukistettu ja kaikki jumalalliset artefaktit olisivat heidän käsissään.

Gwen ei voinut uskoa, että hänen vuoden kestänyt vankeutensa päättyisi. Hän oli aina ollut harpyia-sisarussarjan musta lammas, pelokas ja pieni. Toisin kuin sisartensa isät, hänen isänsä oli enkeli. Voisiko hän luottaa pelastajiinsa ja soturiin, jonka demonin päämäärä oli tuhota hänen itsetuntonsa ja saada hänet epäilemään omia voimiaan?

”Showalteria parhaimmillaan!” – New York Timesin bestsellerkirjailija Karen Marie Moning

Black Friday: Adlibris tarjoaa 10% alennuksen kirjoista koodilla BLACK21 (voimassa 28.11.2021 saakka)

Julkaistu: toukokuu 17, 2011
Kustantaja: Harlequin
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Alkuperäinen nimi: The Darkest Whisper
Arvosanalla: 7.66/10
Arvosanoja: 48
Muokattu: tammikuu 28, 2016

Manalan valtiaat -kirjasarja

Sarjan suomentaminen jäi kesken.

Kuuluu yläsarjaan Nocturne

Intohimon pimeä puoli (Manalan valtiaat #5)8.04
Pimeyden valhe (Manalan valtiaat #6)7.74

Kirja-arvioita

huhtikuu 21, 2017
Yksi parhaimpia kirjoja koko sarjassa. Ylivoimaisesti. Sabin ja Gwen - oih, Gwen! - ovat parhain pari tähän mennessä. Sabinilla on sisällään Epäilyksen demoni ja Gwen on Harpyija, jonka Sabin vapauttaa metsästäjien vankeudesta. Jo heidän ...
lokakuu 10, 2011
Tämä kirja on tällä hetkellä yksi lemppareistani. Vaikka olen lukenut tämän monta kertaa, siihen ei vaan kyllästy. Se saa aina mukaan. Löysin tämän kirjan kirpparilta, sen jälkeen kun olin lukenut sen. Niin ajattelin että kuka oli niin ...
kesäkuu 12, 2011
Loistava kirja ja päästiin tutustumaan erikoiseen harpyijaan. Ihanaa, että jokaiseen kirjaan on laitettu ripaus erilaisuutta. Erilaisia hahmoja ja paikkoja. Tämä kirja ei jätä ketään kylmäksi. Jos pidit aiemmista, pidät tästä myös todella paljon.