Pimeyden kuiskaus (Manalan valtiaat, #4)

Pimeyden kuiskaus

Gena Showalter
Julkaistu: toukokuu 17, 2011 (Harlequin)
Alkuperäinen nimi: The Darkest Whisper
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Hanna Arvonen. Nidottu.

Sabin, Epäilyksen vartija, yksi demonisotureista jatkoi muiden sotureiden kanssa kiivasta taisteluaan Metsästäjiä vastaan. Heillä olisi vielä monta ottelua edessä, ennen kuin suurin paha olisi lopullisesti kukistettu ja kaikki jumalalliset artefaktit olisivat heidän käsissään.

Gwen ei voinut uskoa, että hänen vuoden kestänyt vankeutensa päättyisi. Hän oli aina ollut harpyia-sisarussarjan musta lammas, pelokas ja pieni. Toisin kuin sisartensa isät, hänen isänsä oli enkeli. Voisiko hän luottaa pelastajiinsa ja soturiin, jonka demonin päämäärä oli tuhota hänen itsetuntonsa ja saada hänet epäilemään omia voimiaan?

”Showalteria parhaimmillaan!” – New York Timesin bestsellerkirjailija Karen Marie Moning

(muokattu 28.01.2016)

Veren sitomat (Sookie Stackhouse, #8)Yön kirous (Manalan valtiaat, #1)Varjeltu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #6)Verisuudelma (Mustan tikarin perintö, #1)Kapinalliset (Talon-saaga, #2)

Anneliana avatar

Yksi parhaimpia kirjoja koko sarjassa. Ylivoimaisesti. Sabin ja Gwen - oih, Gwen! - ovat parhain pari tähän mennessä. Sabinilla on sisällään Epäilyksen demoni ja Gwen on Harpyija, jonka Sabin vapauttaa metsästäjien vankeudesta. Jo heidän ensimmäisestä tapaamisestaan kemia leiskui ja räiskyi. Heidän kaikki kohtauksensa yhdessä, Gwenin suojeluhalu Sabinia kohtaan, Sabinin suojeluhalu Gweniä kohtaan, hitaasti mutta varmasti etenevä romanssi ja rauha, jotka he toisilleen toivat ... (lisää)

Pancake~ avatar
Tämä kirja on tällä hetkellä yksi lemppareistani. Vaikka olen lukenut tämän monta kertaa, siihen ei vaan kyllästy. Se saa aina mukaan. Löysin tämän kirjan kirpparilta, sen jälkeen kun olin lukenut sen. Niin ajattelin että kuka oli niin tyhmä joka myy tämän poia. Ja sitten hahmoihin. Gwen on lempi hahmoni, jotenkin hauras. Mutta samaan aikaan kova ja kiivas. Ja sitten on Sabin. En pysty kuvailemaan häntä. Hän on niin ihana hahmo. Suosittelen lukemaan tämän kirjan.
Q_Black avatar
Loistava kirja ja päästiin tutustumaan erikoiseen harpyijaan. Ihanaa, että jokaiseen kirjaan on laitettu ripaus erilaisuutta. Erilaisia hahmoja ja paikkoja. Tämä kirja ei jätä ketään kylmäksi. Jos pidit aiemmista, pidät tästä myös todella paljon.
punnort
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson