Piinattu (Yön talo #4) - P. C. Cast, Kristin Cast7.80

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Riittääkö Zoey Redbirdin valo, kun muinainen pahuus herää ja levittää mustat siipensä?

Ystävät ovat kääntäneet selkänsä Zoey Redbirdille, koska tämä on salannut heiltä asioita ja sählännyt poikien kanssa. Kaiken takana on pahantahtoinen voima, joka käyttää nuoria vampyyritulokkaita hyväkseen kuin tahdottomia marionetteja. Pimeys tuntuu sikiävän linnunhahmoisia paholaisia.

Zoey tuntee itsensä avuttomammaksi kuin koskaan. Mutta Jumalatar Nyksin valittuna hänen täytyy nousta kohtaamaan vastustajansa. Näyt ovat kertoneet tulevaisuudesta täynnä tuhoa, sotaa ja kuolemaa, ja Zoey on ainoa, joka voi estää näkyjen toteutumisen.

P. C. Cast ja Kristin Cast jatkavat imaisevaa Yön talo -vampyyrisarjaansa. Aikaisemmin ovat ilmestyneet Merkitty, Petetty ja Valittu.

”Kelpoa viihdettä nuorille.” – Helsingin Sanomat.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: elokuu 5, 2011

Paljastettu (Yön talo #11)6.94
Pelastettu (Yön talo #12)7.12

Kirja-arvioita

heinäkuu 27, 2017
Ihana kirja! Tää oli tosi kivaa luettavaa, ja luinkin tän muutamassa päivässä!
4/10 |
marraskuu 24, 2015
Muinainen pahuus hyökkää täysin puskista Zoeyn ja hänen kavereidensa kimppuun. Uusi pahis toisaalta tuo lisämakua kirjasarjaan, toisaalta aiheuttaa epäuskoisia hymähdyksiä. Juonta ei kannata miettiä liian tarkkaan lukiessa. Hahmoista ...
heinäkuu 09, 2015
Piinatussa meininki alkaa jo vihdoin vakavoitua. Täytyy lukea seuraavakin osa!
toukokuu 17, 2014
Todella hyvä Kirjasarja tähän mennessä, tässä kirjassa alkoi kunnolla tapahtua, vaikka kyllä edellisissäkin osissa oli "toimintaa" jonkin verran, inolla luen seuraavatkin osat.
elokuu 13, 2013
Hyvä kirja. Huomattavasti parempi kuin edellinen osa.
6/10 |
helmikuu 09, 2013
Olen hulluna tähän sarjaan! Mutta tämä kirja oli pieni pettymys. Kaikki ne runot ja tapahtumien puute alkoi kyllästyttää mutta loppu oli hyvä.
tammikuu 17, 2012
Kirja oli jälleen nopeasti luettu. Kirjassa oli ehdottomasti hyvää että vähän sivuosassa olleet hahmot saivat enemmän osaa ja hahmoihin tuli uskottavuutta. Kuitenkin yleisesti kirjasarjassa ärsyttää se kun kaikki asiat kerrataan joka kerta ...
elokuu 22, 2011
Loistava kirja. Tämä sarja se vain parantaa otettaan kirja kirjalta. Zoey saa mies elämäänsä vähän selkiyttä edellisen kirjan sydämiä särkevän lopun jälkeen, mutta tietenkin vastassa on kohta suurempia haasteita. Kirja imaisee itsensä mukaan ja sitä on vaikea laskea käsistä.
elokuu 12, 2011
Pidin todella tästä kirjasta. Edellinen kirja ei herättänyt erikoisia tuntoja, mutta tämä korvasi senkin kirjan "tönkköyden". Pidän kirjojen nopeatempoisuudesta ja helppolukuisuudesta. Zoey painii monen raskaan asian kanssa yhtä aikaa, ...
lokakuu 20, 2011
Sisältää juonipaljastuksia