Älä lue pimeässä: 210 karmivaa tarinaa

Älä lue pimeässä: 210 karmivaa tarinaa

Pirkko-Liisa Perttula
Julkaistu: lokakuu 2011 (Otava)
Tyylit: kauhu, lapset, kokoelma
Avainsanat: kotimainen, kummitukset

Toimittanut Pirkko-Liisa Perttula. Nidottu.

Tarjolla sopivan jännää nipistelyä vatsanpohjassa ja hullunhauskaa kutitusta nauruhermoissa!

Muhkea kokoelma vertahyytäviä ja kutkuttavan hauskoja kauhutarinoita on koululaisten lukemistoa parhaimmillaan. Kokoelmassa on 210 lyhyttä kauhutarinaa: kummitusjuttuja ja karmivia urbaanilegendoja, vainajien viestejä ja kaikkea sitä, mitä on kautta aikojen luettu peiton alla taskulampun valossa, perhoset vatsassa lepattaen.

Lyhyitä, helppolukuisia juttuja elävöittävät maamme eturivin kuvittajien hyytävänhurjat kuvat.

Pirkko-Liisa Perttula on kirjoittanut lukuisia koululaisvitsikirjoja ja kauhukokoelmia. Älä lue pimeässä sisältää aiemmin julkaistut teokset Hirveä halloween, Vampyyrin vapaailta ja Musta käsi.

(muokattu 01.11.2015)

Maailman viimeiset tyypit: Painajaiskuningas (Maailman viimeiset tyypit, #3)Kilikorven vampyyri (Iik!, #2)Hyvää yötä, zombit (Kauhukartano, #8)Levoton paronitar (Kauhukartano, #7)Hirviöiden hiusmuotoilija (Kauhukartano, #9)

Sielunsyöjä avatar
1.0
Enemmänkin vitsikirja, kuin mitään muuta. Kevyenä vitsilukemisena menee, mutta muuta ei tältä kannata hakea. Huom. Vain minun mielipiteeni, joten kirja voi olla mieluisa yllätys jollekkin muulle, mutta epäilempä...
Thialfi, LordStenhammar, Jussi
Uusin jäsen: Damir Zaripov