Suloisin suudelma: Lumoavaa vampyyrierotiikkaa

D. L. King
fantasia, paranormaali romantiikka, antologia
Suloisin suudelma: Lumoavaa vampyyrierotiikkaa - D. L. King5.44

Alkuteos ilmestynyt 2009. Koonnut D. L. King. Suomentanut Milla Karvonen. Nidottu.

Sisällys:

• G. B. Kensington: Reilu peli
  • Ciara Finn: Salainen ase
  • Maxim Jakubowski: Veren ja siemennesteen pyhä yhteys
  • Madeleine Oh: Yöelämää
  • Evan Mora: Nouto vai kotiinkuljetus?
  • Andrea Dale: Ahnas sydän
  • Michelle Belanger: Häijyt suudelmat
  • Lisabet Sarai: Neljäs maailma
  • Nikki Magennis: Käänne
  • Kristina Wright: Viiltäjä
  • A. D. R. Forte: Kerran addikti...

Näissä lumoavissa kertomuksissa kuolemattomat, äärettömän kauniit, voimaa ja seksiä tihkuvat vampyyrit ottavat tarvitsemansa elinvoiman niiltä onnettomilta (tai onnekkailta), jotka heidän tielleen sattuvat. Suloisin suudelma vie lukijan hämärille kujille ja pimeisiin makuuhuoneisiin kokemaan pelon ja mielihyvän väristyksiä, joita vain vampyyrit voivat ihmisessä herättää. Vampyyrit tyydyttävät nautinnonhalunsa niin nykyaikaan kuin menneisyyteen sijoittuvissa verenkarvaisissa novelleissa.

Julkaistu: marraskuu 23, 2011
Kustantaja: Basam Books
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, antologia
Avainsanat: erotiikka, vampyyrit
Alkuperäinen nimi: The Sweetest Kiss: Ravishing Vampire Erotica
Arvosanalla: 5.44/10
Arvosanoja: 18
Muokattu: marraskuu 05, 2021

Kirja-arvioita

8/10 |
marraskuu 30, 2016
Tähän kokoelmaan oli saatu monia erillaisia teoksia jokaiseen makuun! Pidin tarinoista lyhyinä, vaikka monista olisin halunnut lukea enemmän. Kokoelma oli juuri sellainen kuin oli, eikä yrittänyt esittää muuta. Suosittelen kyllä ainakin selailtavaksi.
6/10 |
marraskuu 24, 2011
No jaa, ei nyt ollut mitenkään erikoinen. Taitavaa tekstiä, mutta varmaan suomennoksen takia jotkut lauseet ja sanat ontuivat. Jotkut tarinat olivat todella tunnelmallisia ja pelottavia. Vampyyrifantasioita on näköjään kaikenlaisia... ...