Suloisin suudelma: Lumoavaa vampyyrierotiikkaa

Suloisin suudelma: Lumoavaa vampyyrierotiikkaa

D. L. King
Julkaistu: marraskuu 23, 2011 (Basam Books)
Alkuperäinen nimi: The Sweetest Kiss: Ravishing Vampire Erotica
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, antologia
Avainsanat: erotiikka, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2009. Koonnut D. L. King. Suomentanut Milla Karvonen. Nidottu.

Näissä lumoavissa kertomuksissa kuolemattomat, äärettömän kauniit, voimaa ja seksiä tihkuvat vampyyrit ottavat tarvitsemansa elinvoiman niiltä onnettomilta (tai onnekkailta), jotka heidän tielleen sattuvat. Suloisin suudelma vie lukijan hämärille kujille ja pimeisiin makuuhuoneisiin kokemaan pelon ja mielihyvän väristyksiä, joita vain vampyyrit voivat ihmisessä herättää. Vampyyrit tyydyttävät nautinnonhalunsa niin nykyaikaan kuin menneisyyteen sijoittuvissa verenkarvaisissa novelleissa.

Sisällys:

• Kensington, G. B.: Reilu peli
  • Finn, Ciara: Salainen ase
  • Jakubowski, Maxim: Veren ja siemennesteen pyhä yhteys
  • Oh, Madeleine: Yöelämää
  • Mora, Evan: Nouto vai kotiinkuljetus?
  • Dale, Andrea: Ahnas sydän
  • Belanger, Michelle: Häijyt suudelmat
  • Sarai, Lisabet: Neljäs maailma
  • Magennis, Nikki: Käänne
  • Wright, Kristina: Viiltäjä
  • Forte, A. D. R.: Kerran addikti...
(muokattu 27.01.2016)

Rakas vampyyriniKoston rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #7)Hiljaisuuden laakso (Kuuden piiri, #3)Hämärän muistot (Yön siivet, #2)Uusi elämä (Yön siivet, #4)

Q_Black avatar
No jaa, ei nyt ollut mitenkään erikoinen. Taitavaa tekstiä, mutta varmaan suomennoksen takia jotkut lauseet ja sanat ontuivat. Jotkut tarinat olivat todella tunnelmallisia ja pelottavia. Vampyyrifantasioita on näköjään kaikenlaisia... äärettömiä mahdollisuuksia. Kaikenkaikkiaan ihan mielenkiintoinen pokkari, vähän erilaista tekstiä normaaliin verrattuna. Lueskelee tämän läpi ainakin sen kerran.
Keskiyön kyyhkynen avatar
Tähän kokoelmaan oli saatu monia erillaisia teoksia jokaiseen makuun! Pidin tarinoista lyhyinä, vaikka monista olisin halunnut lukea enemmän. Kokoelma oli juuri sellainen kuin oli, eikä yrittänyt esittää muuta. Suosittelen kyllä ainakin selailtavaksi.
punnort, Glaurung, , Scion
Uusin jäsen: Katariina Kauta-Mero