Suden taisto

Rhyannon Byrd
fantasia, paranormaali romantiikka
Suden taisto (Veren viemät #1) - Rhyannon Byrd7.04

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Mason Dillinger, Lucanin ja ihmisen jälkeläinen, lunastaa asemaansa yhteisössä parantamalla kaatolukuaan. On määrätty, että ihmissuden ja ihmisen jälkeläisten on metsästettävä Lucanien lauman luopioita – pahuuden polulle eksyneitä.

Torrance Kimberly Watson on päättänyt, että eläisi elämänsä eri tavalla kuin äitinsä, joka oli vaihtanut miestä kuin paitaa ja kyllästänyt mielensä kauhukertomuksilla. Torrance nauttii omasta pienimuotoisesta elämästään. Hänellä on mukava koti ja työ ystävänsä kaupassa, joka on erikoistunut yliluonnollisiin asioihin.

Mason aistii kahvilassa naisen, joka on tarkoitettu juuri hänelle, mutta hänen pitäisi keskittyä luopio Simmonsin metsästykseen, eikä juosta naisen perässä. Torrance on hämillään, kun tuntee vetoa kahvilassa tapaamaansa karskin oloista miestä kohtaan. Vielä enemmän hänen elämänsä mullistuu, kun suuri karvainen hirviö hyökkää hänen kimppuunsa. Hirviö on Simmons, jonka Mason aikoo kaataa, eikä kukaan muu kuin Mason voi suojella Torrancea.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: heinäkuu 9, 2011

Suden arvet (Veren viemät #3)6.80

Kirja-arvioita

6/10 |
huhtikuu 14, 2014
Luin myös kirjan muutamassa tunnissa.. Eli kirja oli helposti kahlattavissa. Pidin kirjasta mutta jäin silti odottamaan vähän enemmän. Kirja läheni loppua ja odotin sitä loppuhuipennusta mutta sitä ei tullut. Mielestäni jäi vähän valjuksi.
10/10 |
tammikuu 04, 2013
Tykkäsin! Ahmin kirjan muutamassa tunnissa läpi :D Tottakai juoni oli arvattavissa ja täyttä erotiikkaa mutta silti hyvä kirja! Varmaan elämäni parhaat naurut sain löytäessäni tämän kirjan kirjaston kauhu-osastolta! ;D
10/10 |
syyskuu 13, 2011
Omaan kaikki sarjan 3 kirjaa (Johtuu siitä että tilaan Harlequinilta Nocturne sarjaa, joten mulla on jo vika kirja, vaikka se ei ole ''ilmestynyt''), ja ensinmäinen on ehdottomasti paras. Masonin käyttäytyminen alkuun ainakin on huvittavaa. ...