Naruto

Naruto

Masashi Kishimoto
Julkaistu: 2008 (Sangatsu Manga)
Alkuperäinen nimi: Naruto
Tyylit: fantasia, sarjakuvamanga, nuoret

Alkuteos ilmestynyt vuodesta 1999. Suomentanut Kim Sariola. Nidottu. Lajityyppi: Shonen.

Konohan ninjakylässä ilman vanhempia varttunut Naruto Uzumaki on ninjakoulun heikoimpia oppilaita. Mutta Narutossa piilee voimia, jotka ylittävät inhimilliset rajat... Naruto on vauhdikas seikkailutarina ninjanuorukaisesta ja hänen ystävistään, taisteluista, toveruudesta ja kunniasta. Sekä kotimaassaan että ulkomailla huippusuosittu sarja pohjautuu taruihin Japanin historian mystisistä ninjasotureista.

Suositellaan yli 12-vuotiaille.

(muokattu 20.08.2011)

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Ranma ½HopeanuoliFruits BasketOne Piece

Haltija avatar
Olen lukenut kaikki kirjat, katsonut animet sekä elokuvat, mutta silti sarjan pättyminen harmittaa :c
Mindelson  avatar
Hah, koukutuin tähän siskon ansiosta :D Hyvä sarja, mutta välillä jokin alkaa henkilökohtaisesti potuttamaan, kuten Sasuken jutut sun muut, sekä joidenkin henkilöiden kuolemat. En silti voi olla antamatta täyttä vitosta, koska kaikki potuttavat jutut ovat vain minusta itsestäni kiinni :'D
Sielunsyöjä avatar
Milloinkohan mä oikein tykästyinkään Naruton seikkailuun? Taisin ostaa ekan osan joskus kirjaksupasta hetken mielijohteessa, kun fmat olivat sieltä loppuneet :D Tämä tosin oli virhe, sillä koukkuunhan tässä jäätiin ja pahasti. Aivan loistava sarja ja mielenkiintoiset hahmot, mutta ehkä hiukan liian pitkä. Kalliiksi tämä kyllä tulee, sillä meilläpäin ei Narutoja kirjastosta löydy ja rahaa tämä harrastus siis vaatii. Itelläni onkin pieni ongelma tän sarjan kanssa :). ... (lisää)
Lyyskis
Uusin jäsen: ArunaK