Naruto

Masashi Kishimoto
fantasia, sarjakuva > manga, nuoret
Naruto - Masashi Kishimoto7.44

Alkuteos ilmestynyt vuodesta 1999. Suomentanut Kim Sariola. Nidottu. Lajityyppi: Shonen.

Konohan ninjakylässä ilman vanhempia varttunut Naruto Uzumaki on ninjakoulun heikoimpia oppilaita. Mutta Narutossa piilee voimia, jotka ylittävät inhimilliset rajat... Naruto on vauhdikas seikkailutarina ninjanuorukaisesta ja hänen ystävistään, taisteluista, toveruudesta ja kunniasta. Sekä kotimaassaan että ulkomailla huippusuosittu sarja pohjautuu taruihin Japanin historian mystisistä ninjasotureista.

Suositellaan yli 12-vuotiaille.

Muokattu: elokuu 20, 2011

Kirja-arvioita

10/10 |
heinäkuu 20, 2015
Olen lukenut kaikki kirjat, katsonut animet sekä elokuvat, mutta silti sarjan pättyminen harmittaa :c
10/10 |
kesäkuu 13, 2014
Hah, koukutuin tähän siskon ansiosta :D Hyvä sarja, mutta välillä jokin alkaa henkilökohtaisesti potuttamaan, kuten Sasuken jutut sun muut, sekä joidenkin henkilöiden kuolemat. En silti voi olla antamatta täyttä vitosta, koska kaikki potuttavat jutut ovat vain minusta itsestäni kiinni :'D
8/10 |
heinäkuu 13, 2012
Milloinkohan mä oikein tykästyinkään Naruton seikkailuun? Taisin ostaa ekan osan joskus kirjaksupasta hetken mielijohteessa, kun fmat olivat sieltä loppuneet :D Tämä tosin oli virhe, sillä koukkuunhan tässä jäätiin ja pahasti. Aivan ...