Käärmekonnun salaisuudet

Brandon Mull
fantasia, nuoret
Käärmekonnun salaisuudet (Myyttihovi #4) - Brandon Mull8.68

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Maria Lyytinen. Sidottu.

Pelko saattaa joskus olla paras kannustin…

Kun Sfinksi paljastui Iltatähden killan johtajaksi, kaikki killan toiminta näytti lakkaavan. Sitten Kendra kidnapataan, mutta hänen kaksoisolentonsa herättää kummastusta ympäristössään. Oikea Kendra sen sijaan saa tietää, että Sfinksi on onnistunut hankkimaan käsiinsä Okuluksen, kaikennäkevän silmän. Jos kilta oppii vielä hallitsemaan tätä maailman mahtavimpiin kuuluvaa taikakalua, loppujen kolmen esineen löytäminen, demonivankilan avaaminen ja pimeyden voitto Myyttihovista ovat silkkaa lastenleikkiä.

Aina niin arvaamaton Vanessa auttaa Kendran pakoon ja Salaisuuksien kirjan vihjeiden jäljille. Kurittoman Seth-veljen nokkeluutta taas tarvitaan, kun Aamunkoiton ritarit valmistautuvat ennennäkemättömiin vaaroihin. Avain kaukaiseen aarreholviin odottaa vain löytäjäänsä lohikäärmeiden asuinsijoilla – mutta kilpajuoksu sinne on armoton!

Yhdysvaltalaisen Brandon Mullin kiehtovassa fantasiasarjassa ovat aiemmin ilmestyneet Myyttihovi (2010), Iltatähden kilta (2010) ja Varjoruton kosketus (2011).

”Ehdottomasti suositeltavaa lukemista kaikille aina teini-ikäisistä aikuisiin saakka.” – Marjo Pihlajaniemi, Ilta-Sanomat (sarjan edellisestä osasta)

Black Friday: Adlibris tarjoaa 10% alennuksen kirjoista koodilla BLACK21 (voimassa 28.11.2021 saakka)

Julkaistu: maaliskuu 20, 2012

Käärmekonnun salaisuudet (Myyttihovi #4)8.68
Demonivankilan avaimet (Myyttihovi #5)8.80

Kirja-arvioita

toukokuu 17, 2014
Koko sarja on ollut hyvä! Vaikkei tämä olekkaan viimeinen
elokuu 21, 2012
Hei! Kirja on mahtava, kannattaa lukea! Kirjasarja on yksi parhaista joita olen lukenut! (olen lukenut monta eri kirjasarjaa) Kirjasarja voisi olla paras lukemani, mutta pettureita on ollut mielestäni liikaa. Navarogin kuolema on hieman tylsä, ...
elokuu 01, 2012
Loistavia kirjoja! Nää vaan paranee loppua kohti. Ei näistä muuta voi sanoa!
heinäkuu 10, 2012
Minä pidin tästä kirjasta mm.(ja myyttihovi- sarjasta ylipäätään) sen nopea tempoisen kerronnan takia. Tässä kirjassa oli juuri sopivasti fantasiaa: paikat ja hahmot olivat juuri sopivan ylimaallisia ollakseen tosia. Kirjaa suosittelen kaikille fantasian ystäville
9/10 |
marraskuu 26, 2015