Käärmekonnun salaisuudet (Myyttihovi, #4)

Käärmekonnun salaisuudet

Brandon Mull
Julkaistu: maaliskuu 20, 2012 (WSOY)
Alkuperäinen nimi: Secrets of the Dragon Sanctuary

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Maria Lyytinen. Sidottu.

Pelko saattaa joskus olla paras kannustin…

Kun Sfinksi paljastui Iltatähden killan johtajaksi, kaikki killan toiminta näytti lakkaavan. Sitten Kendra kidnapataan, mutta hänen kaksoisolentonsa herättää kummastusta ympäristössään. Oikea Kendra sen sijaan saa tietää, että Sfinksi on onnistunut hankkimaan käsiinsä Okuluksen, kaikennäkevän silmän. Jos kilta oppii vielä hallitsemaan tätä maailman mahtavimpiin kuuluvaa taikakalua, loppujen kolmen esineen löytäminen, demonivankilan avaaminen ja pimeyden voitto Myyttihovista ovat silkkaa lastenleikkiä.

Aina niin arvaamaton Vanessa auttaa Kendran pakoon ja Salaisuuksien kirjan vihjeiden jäljille. Kurittoman Seth-veljen nokkeluutta taas tarvitaan, kun Aamunkoiton ritarit valmistautuvat ennennäkemättömiin vaaroihin. Avain kaukaiseen aarreholviin odottaa vain löytäjäänsä lohikäärmeiden asuinsijoilla – mutta kilpajuoksu sinne on armoton!

Yhdysvaltalaisen Brandon Mullin kiehtovassa fantasiasarjassa ovat aiemmin ilmestyneet Myyttihovi (2010), Iltatähden kilta (2010) ja Varjoruton kosketus (2011).

”Ehdottomasti suositeltavaa lukemista kaikille aina teini-ikäisistä aikuisiin saakka.” – Marjo Pihlajaniemi, Ilta-Sanomat (sarjan edellisestä osasta)

muokattu 10.03.2016

Vuorileijonan varjoYlös maailmaanNoidan laulu (David & Larissa, #4)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Lumottu lukukausi

bambi avatar
4.5
Emili@ avatar
Rauros avatar
Kirjoittanut
Koko sarja on ollut hyvä! Vaikkei tämä olekkaan viimeinen <3! Mutta kirja oli aivan MAHTAVA! lUKEKAA <3
kirjafriikki blogi avatar
4.5
Indeed avatar
Lumiruusu avatar
JJJ777 avatar
Kirjoittanut
Hei! Kirja on mahtava, kannattaa lukea! Kirjasarja on yksi parhaista joita olen lukenut! (olen lukenut monta eri kirjasarjaa) Kirjasarja voisi olla paras lukemani, mutta pettureita on ollut mielestäni liikaa. Navarogin kuolema on hieman tylsä, koska joku pikkulohikäärme syö hänet. Odotan innolla viimeistä osaa, joka on toivottavasti sarjan paras osa.
Melonny avatar
Kirjoittanut
Loistavia kirjoja! Nää vaan paranee loppua kohti. Ei näistä muuta voi sanoa!
EndlessMoment avatar
Sigrid avatar
Kirjoittanut
Minä pidin tästä kirjasta mm.(ja myyttihovi- sarjasta ylipäätään) sen nopea tempoisen kerronnan takia. Tässä kirjassa oli juuri sopivasti fantasiaa: paikat ja hahmot olivat juuri sopivan ylimaallisia ollakseen tosia. Kirjaa suosittelen kaikille fantasian ystäville
Uusin jäsen: Kiia Korhonen