Uusi aika 3: Sydänyö (Vampyyripäiväkirjat, #7)

Uusi aika 3: Sydänyö

L. J. Smith
Julkaistu: toukokuu 10, 2012 (Otava)
Alkuperäinen nimi: Midnight
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Joel Kontro. Sidottu.

Pimeimmänkin yön jälkeen tulee aamu. Stefan ja Elena yrittävät pelastaa ystävänsä helvetin kauhuista, mutta pahan lähde on lähempänä kuin voisi ikinä arvata.

muokattu 28.02.2016

Uusi aika 2: Varjosielut (Vampyyripäiväkirjat, #6)Varjojen vangit (Darren Shanin tarina, #11)Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina, #12)Sielujen järvi (Darren Shanin tarina, #10)Taistelu aamunkoitteessa (Darren Shanin tarina, #9)

Keskiyön kyyhkynen avatar
4.5
Sarja oli aivan ihastuttava ja luin kaikki putkeen! Damon toi mukaan juuri oikean laista julmuutta, eikä Stefan missään vaiheessa voinnut syrjäyttää Damonia lempihahmonani! Luin onneksi kirjat ennen kuin aloitin sarjan katsomisen ja se kyllä kannatti. Näitä kahta ei voi verrata toisiinsa ja ketson sarjaa sekoittamatta juonta kirjoihin, sillä ero on suuri. Kumpikin ovat silti koukuttavia ja mukaansa tempaavia!
Frost avatar
2.5
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Gio avatar
2.0
Aloin lukemaan tätä sarjaa vain sen takia, koska monet ovat sanoneet sen olevan paljon parempi kuin TV-sarja. Rakastan kyseistä TV-sarjaa ja mielestäni sitä ei edes voi verrata kirjoihin. Teksti oli tylsää, enkä millään olisi jaksanut lukea sitä, aina välillä jouduin pitämään tauon, että sain taas luettua muutaman luvun. Koko sarjan kumminkin luin, lukuun ottamatta tätä viimeiseksi suomennuttua kirjaa, siihen kun en enää millään saanut kerättyä innostusta.
Rousie_e avatar
Kirjoittanut
Jaaahas... että tämmöinen tapaus.. :) itse sitten luin kirjaa, mutta alku jotenkin tökki. Keskeytin noin kolmanneksen luettuani ja viikko myöhemmin päätin sitten lueskella pätkiä, jotta saisin intoa kirjan luekemiseen. Hölmö kun olin luin viimeisen sivun.. ja spoilasin itse itseni. Sittenhän se takakannesta selvisi, että kirja on sarjan viimeinen osa ja arvatkaa vain luinko kirjaa enää loppuun. Otin sille lisää laina-aikaa, mutta lukematta jäi. Jospa myöhemmin pääsisin ... (lisää)
Flydeful avatar
Kirjoittanut
Aivan ihana! Paras ehdottomasti kaikista vampyyri päiväkirjoista, selvästi tämä kirjasarja parani loppuun päin. Itkin lopussa kuin vesiputous, mutta sekin osoittaa että parhaita kirjoja joita olen lukenut!
LordStenhammar
Uusin jäsen: Ari Maunu