Liekehtivä valtaistuin

Rick Riordan
fantasia, nuoret, seikkailu
Liekehtivä valtaistuin (Kanen aikakirjat #2) - Rick Riordan8.10

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Vakuuttavaa fantasiaa – uskomattomat juonenkäänteet heittelevät lukijaa kuin egyptiläisten keksimä vipuvarsi!

Siitä lähtien kun muinaiset Egyptin jumalat vapautettiin nykymaailmaan, Kanen sisarukset Carter ja Sadie ovat olleet pulassa. Heillä ei myöskään ole aikaa harjoittaa yliluonnollisia kykyjään käytännössä.

Kaikki apu on tarpeen, kun Apep-käärme, pahin mahdollinen vihollinen ja kaaoksen ruumillistuma, on virkoamassa. Jos sisarusten ei onnistu estää kaaoksen voimia, koittaa maailmanloppu.

"Vauhdikas ja helppolukuinen seikkailu. Tämän jatkoa odottaa", kirjoitti Tähtivaeltaja-lehti sarjan avausosasta Punainen pyramidi.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: tammikuu 20, 2012

Pedon varjo (Kanen aikakirjat #3)8.16

Kirja-arvioita

6/10 |
huhtikuu 06, 2015
Nykyaika yhdistyy muinaisuuteen ja uskomukset tosielämään. Aivan MAHTAVAA! Suosittelen.
kesäkuu 06, 2014
Tässä kirjassa on sekä lopun että odotuksen tuntua, mistä jo syntyy loistava kirja. Siihen lisättynä Riordanin kirjoitustyyli, joka saa janoamaan lisää luettavaa. Kirja on siis LOISTAVA. Suosittelen.
5/10 |
huhtikuu 14, 2014
No...Tulihan tämäkin luettua, en pitänyt yhtä paljon kuin ensimmäisestä osasta, jotenkin...liikaa kaikkea, odotukset olivat Punaisen pyramidin jälkeen kasvaneet hieman, joten tämä oli melkoinen pettymys. Mutta kai sitä nyt on luettava myös ...
lokakuu 15, 2013
Kirja oli erinomainen jatko-osa Punaiselle pyramidille. Kirja vastasi odotuksiani, jotka olivat kasvaneet melkoisen korkeiksi Punaisen pyramidin lukemisen jälkeen. Suosittelen kirjaa ihan jokaiselle. Rick Riordan on mielestäni kirjailijoiden ...
8/10 |
kesäkuu 25, 2013
Mielenkiintoinen kirja, hyvää jatkoa edelliselle. Huomasin myös, että tähän kirjaan jäi koukkuun, oli pakko lukea aina tilaisuuden tullen. Vauhtia ja jännitystä oli riittävästi, ja kuitenkin kun Egyptin historia/mytologia/jumalat ei ...
9/10 |
toukokuu 07, 2013
Seikkailu jatkuu. Onnistunut jatko-osa, kolmatta en ole ehtinyt vielä lukea. Kirja on tapahtumarikas ja seikkailun täyteinen. Parani edellisestä. Tämä oli romaani, jonka lukemista oli pakko jatkaa ja jatkaa ja.... Kunnes tajusi, että se loppui. Toivottavasti saan jostain käsiini kolmannen osan!
syyskuu 09, 2012
Taas yksi loistava taidonnäyte Rick Riordanilta. Kirja oli loistavaa fantasiaa, joka esitteli muinaisen Egyptin jumalat ja symbolit taitavasti. Mytologiateokset sujuvat kirjailijalta ja Rick Riordanin aikaisemmat teoksetkin osoittavat sen. Siitä ei ...
8/10 |
helmikuu 28, 2012
mielestäni tämä kirja oli aika sekava.... Mutta se oli myös hauska ja vauhdikas ja siinä oli hyvät henkilöt..kannattaa lukea! :)
helmikuu 09, 2012
Kirja oli juuri sellainen kuin toivoinkin enkä voinut päästää sitä kädestä ennen kuin olin lukenut sen kokonaan. Toisaalta se kyllä oli juuri sellaista perus Rick Riordan kamaa, mutta hyvä se oli.
6/10 |
marraskuu 20, 2014