Ikikesä (Ikikesä, #2)

Ikikesä

R. A. Salvatore
Julkaistu: heinäkuu 25, 2012 (Jalava)
Alkuperäinen nimi: Neverwinter
Tyylit: fantasia
Avainsanat: dungeons & dragons, forgotten realms

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Mika Renvall. Kannen kuva: Todd Lockwood. Nidottu.

Viimeisten kumppaniensa kaaduttua on Drizzt yksin – ja vapaa – ensimmäistä kertaa sataan vuoteen.

Hän on altis uusimman kumppaninsa Dahlian houkutuksille. Dahlia on ainoa maanjäristyksestä selvinnyt kumppani. Mutta vaeltaminen hänen kanssaan on haastavaa monellakin tavalla. Kun he yrittävät kostaa Ikikesän tuhon aiheuttajalle Drizzt huomaa moraalinsa kadonneen ja olevansa lain väärällä puolella.

Drizzt ja Dahlia saavat uusia vihollisia ja vanhatkin viholliset saavat uusia liittolaisia ja pian he ovat taas taistelujen keskellä, mikä on vaan mieluista Drizztille.

(muokattu 08.03.2016)

Viimeisellä kynnyksellä (Ikikesä, #4)Merirosvokuningas (Murroskaudet, #2)Aavekuningas (Murroskaudet, #3)Metsästäjän yö (Kumppanusten kirja, #1)Jumalsyntyinen (Maailmanjako, #2)

Lich avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Mustakaato avatar
Luettuani Ikikesä 2 osan yllätyin iloisesti. Olen lukenut kaikki sarjan kirjat alusta asti ja jäänyt täysin koukkuun. Tietysti on surullista, että alkuperäisistä ystävyksistä vain Drizz on jäljellä. Dahlia on kiva lisä sarjaan ja Enterin ilmaantuminen oli myös iloinen yllätys. Jarlaxlen kuolema oli surullista, toivottavasti sille tapahtuu jokin ihmepelastus. Odotan malttamattomana osaa 3. Eläköön R.A Salvatore!
Uxarina avatar
2.0