Hiljaisuus

Becca Fitzpatrick
fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Hiljaisuus (Langennut enkeli #3) - Becca Fitzpatrick8.44

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”Musta yö, musta sumu. Musta ruoho, mustat hautakivet. Kimalteleva musta joki. Musta silmäpari, joka katseli minua. Minun oli löydettävä ne silmät. Niistä löytyivät vastaukset.”

Sekava Nora herää keskellä yötä Coldwaterin hautausmaalla, eikä tiedä kuinka on joutunut sinne. Pian käy ilmi, että hän on ollut kateissa yli kolme kuukautta ilman ainuttakaan muistikuvaa tuosta ajasta. Missä Nora on ollut ja mitä hänelle on tapahtunut?

Huolestuttavinta tilanteessa on, että Nora ei vaikuta muistavan edes Patchia. Eikä kukaan tunnu haluavan muuttaa asiaa. Onko Mustalla Kädellä jotain tekemistä Patchin katoamisen kanssa – ja kuka nyt pystyy suojelemaan Noraa viholliselta, jota hän ei enää itse tunne eikä muista?

Becca Fitzpatrickin bestsellerlistat valloittanut kauhuromanttinen enkelisaaga on voittanut lukijat puolelleen valtameren molemmin puolin. Kielletyn rakkauden houkutusta ja trillerimäisiä elementtejä kutkuttavasti yhdistävässä sarjassa ovat aikaisemmin ilmestyneet osat Langennut enkeli (2009) ja Riitasointu (2011).

Julkaistu: kesäkuu 1, 2012
Kustantaja: WSOY
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: enkelit

Loppusoitto (Langennut enkeli #4)8.60

Kirja-arvioita

8/10 |
heinäkuu 31, 2019
Sarja jatkuu mukaansatempaavana ja jännittävänä. Mystinen poika ja menneisyys mietityttävät tässäkin teoksessa kovasti.
8/10 |
tammikuu 23, 2017
Kolmas osa tästä sarjasta on paljon surullisempi ja syvempi kuin kaksi muuta edellistä. Patch on vieläkin vallannut sydämeni ja tämän kirjan lopussa rakastin häntä entistä enemmän. Nora on ihanan vahva persoona ja rakastin hänen ...
joulukuu 09, 2015
Nyt sain lukea taas jatkoa Noran ja Patchin välillä jopa vähän hämmentävältäkin tuntuneelle rakkaustarinalle. Fitzpatrick on onnistunut tekemään sarjasta todella koukuttavan, kuten myös tämänkin kirjan osalta sain taas huomata.
elokuu 25, 2015
Ennen kuin kerron jotain kirjasta minun on taputettava kirjailijalle siitä, että hän osaa aloittaa kirjan oikealla tavalla: kiinnostavasti (en voinut päästää kirjaa käsistäni), jättämättä turhia rakoja kirjan alkuun/jatkamalla samasta ...
6/10 |
elokuu 08, 2015
Langennut enkeli - sarja on ollut nopeatempoista ja mielekästä luettavaa, tosin Hiljaisuus ei mielestäni kavunnut samalle tasolle aiempien osien kanssa. Välillä oli jopa hieman työlästä päästä kirjassa eteenpäin, mutta tapahtumien ...
10/10 |
elokuu 08, 2015
Kirja jatkaa samalla loistavalla tasolla kuin aiemmatkin osat. Mielestäni tämä osa oli hieman edellistä parempi. Kirja oli taas kerrassaan koukuttava ja se piti lukea melkein yhdeltä istumalta. Suosittelen!
6/10 |
helmikuu 20, 2015
Kirjasarja ei oikein herättänyt hirveästi kiinnostusta. En ole edes vielä lukenut viimeistä osaa, kun ei vaan oikein sytyttänyt. Ja minulle sarjan kesken jättäminen on aika harvinaista.
10/10 |
tammikuu 26, 2015
Langennut enkeli -sarja oikeest huhhuh ja kylmii väreit... TÄÄ ON NIIN TÄYDELLINEN SARJA!! Ja Patch oh gosh ehkä ihanin jätkä kehen kukaan päähenkilö on ikinä rakastunu
marraskuu 08, 2014
olen sanaton! *_* Kaikki hahmot ovat hyviä! Itse pidän eniten kuitenkin Patchista ja Scotista! Juonikin oli ihan sairaan hyvä ja näin!
heinäkuu 18, 2014
Hiljaisuus tempasi taas mukaansa toden teolla ja piti otteessaan loppumetreille asti. Mielestäni hyvät ja kekseliäät juonenkäänteet ja ideat kirjailijalla, mutta olisin kuitenkin odottanut tiettyjen kohtien menevän eritavalla. Vee jäi hieman ...