Rautakuningatar (Rauta-saaga, #3)

Rautakuningatar

Julie Kagawa
Julkaistu: helmikuu 2012 (Harlequin)
Alkuperäinen nimi: The Iron Queen

Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Rauta-Saaga-sarjan kolmas itsenäinen osa.

Kirjailija New York Timesin bestsellerlistalta

Meghan Chase on elänyt kuusitoista vuotta tavallista elämää, kunnes saa tietää olevansa puoliverinen haltija, kesäkuningas Oberonin jälkeläinen.

Yhtäkkiä koko Mikämikän tulevaisuus tuntuu olevan hänen käsissään; tytön, josta kukaan ei ollut kiinnostunut koulussa, joka ei kuulunut oikeisiin piireihin.

Meghan valmistautuu taistoon väärää Rautakuningasta vastaan apunaan vanha ystävä Puc ja hänen sydämensä valittu talviprinssi Ash. Onko kolmikon voima tarpeeksi vahva nujertamaan ruostuneen maailman?

Muokannut Jussi (26.01.2017)

Rautaritari (Rauta-saaga, #4)Smaragdinvihreä (Rakkaus ei katso aikaa, #3)Pimeä sydän (Mystic City, #2)Rautakuningas (Rauta-saaga, #1)Vaihdokas (The Body Jumper, #1)

Nemira avatar
Jälleen kerran ihana luku kokemus, viimeistä osaa odotellessa tulee aika pitkäksi =)
Nella avatar

Yksinkertaisesti hurmaava kirja. Tässä kirjassa on selvästi enemmän romantiikkaa kuin edellisissä osissa, etenkin ensimmäiseen osaan verrattuna, mutta itse nautin tästä suunnattomasti.

Päähenkilö Meghan on kasvanut ja kehittynyt paljon ja on tullut rohkeammaksi sekä hahmoksi, jota on helpompi kunnioittaa. Hän on aina valmis puolustamaan ystäviään ja taistelemaan heidän puolestaan, joka on kyllä valtava muutos ensimmäisen kirjan Meghaniin, joka oli ujo ja kokematon ... (lisää)

Arwina avatar
Rautasaaga sai oikeutetun lopun. Mielestäni kirja oli ihana, koko maailma siellä oli rakkautta minulle ja näin kaiken. Se on loistavan kirjan merkki.
tintin avatar
aivan ihana kirjasarja !!:)
Uusin jäsen: Ksnsns