Uusi alfa (Kissojen kesken, #6)

Uusi alfa

Rachel Vincent
Julkaistu: tammikuu 31, 2012 (Harlequin)
Alkuperäinen nimi: Alpha
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Eeva Koskimies. Nidottu.

Faythe Sanders elää keskellä myrskyä. Heidän laumansa on kärsinyt suuria tappioita ja koko ihmiskissarotu on vaarassa ajautua vilpillisen hallitsijan pauloihin. Faythen lauma jaksaa kuitenkin taistella olemassaoloaan ja oikeutta vastaan.

Samaan aikaan Faythen on myös tehtävä henkilökohtaisia valintoja. Hänen on punnittava kumpaa hän enemmän rakastaa: Marcia vai Jacea.

Elämä ei ole aina helppoa, mutta jos kunnon myrskyistä selviää, voi olla mukana toteuttamassa jopa vallankumousta, ja se jos mikä tekee elämästä mielekkään periksiantamattomalle Faythelle.

Kissojen kesken -sarjan huikea päätösosa.

(muokattu 27.01.2016)

Myrskylinnut (Kissojen kesken, #5)Syytetty (Kissojen kesken, #3)Kaappaus (Kissojen kesken, #4)Saalistaja (Kissojen kesken, #2)Kissatyttö (Kissojen kesken, #1)

Q_Black avatar
Tätä on odotettu! Faythen tarina huipentuu tässä kuudennessa Kissojen kesken - kirjassa. Rachelin tyyli ei herpaannu tässäkään pokkarissa. Tapahtumaa on kaikkien makuun, aina poliittisesta valtataistelusta, suhdedraamaan ja veren roiskumiseen. Kuten olen aiemminkin tainnut mainita niin Marc otti tässäkin kirjassa hermoon ja pahasti. Täytynee nostaa hattua Rachelille, koska on luonut vastenmielisimmän hahmon ikinä - vinkuvan, anelevan ja yltiömustasukkaisen Marcin, jollaista en ... (lisää)
Uusin jäsen: Kari Eerola