Varjojen vangit (Darren Shanin tarina, #11)

Varjojen vangit

Darren Shan
Julkaistu: tammikuu 24, 2013 (Tammi)
Alkuperäinen nimi: Lord of the Shadows
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2004. Suomentanut Kaijamari Sivill. Sidottu.

”Kaiken on muserruttava Varjojen valtiaan edessä”, Steve sanoi hiljaa ja osoitti taakseni. ”Tämä on minun maailmani nyt.”

Darren Shan on palaamassa kotiin, kun hänen elämänsä muuttuu painajaiseksi. Ja pahinta on, että Darren näkee unessa Varjojen valtiaan rinnalla myös omat kasvonsa: mitä se merkitsee? Vanhat viholliset ovat vastassa ja varjot tihenevät. Pystyykö vampyyriprinssi Darren voittamaan Vampaneesimestari Steve Leopardin? Ja jos pystyy, mihin se johtaa?

Varjojen vangit on yhdestoista kirja Darren Shanin kirjoittamassa nuorten vampyyrisarjassa, jossa seikkailee päähenkilö nimeltä Darren Shan.

(muokattu 13.12.2014)

Yön liittolaiset (Darren Shanin tarina, #8)Uusi aika 2: Varjosielut (Vampyyripäiväkirjat, #6)Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Pimeyden ennustukset (Darren Shanin tarina, #7)Sielujen järvi (Darren Shanin tarina, #10)

Lonely Reader avatar
Todella jännittävä loppu ja odottelen innolla viimeistä osaa. Tiedän kyllä että se on jo ilmestynyt mutta en ole vielä ehtinyt lukea. Tappaakohan Darren Dariuksen vai ei? Stevellä on niin kieroutunut mieli että huh huh. Kirjoittelisikohan tuo kirjailija vielä muita kirjasarjoja ja jos niin tekee niin tekee niistä yhtä hyviä kuin nämä ja se on paljon vaadittu se. Ei voi muuta sanoa kuin Mahtava kirja ja Vielä parempi koko kirjasarja. :)
Astorethein, lummukka, FreakyMike
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson