Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina #12) - Darren Shan 8.02   49

Alkuteos ilmestynyt 2004. Suomentanut Kaijamari Sivill. Sidottu.

Kuinka päättyy vampyyriprinssi Darren Shanin tarina?

Edessä on vampyyriprinssi Darren Shanin ja hänen arkkivihollisensa Steve Leopardin lopullinen välienselvittely. Lapsina Darren ja Steve olivat ystäviä, mutta kaikki muuttui sen jälkeen, kun he menivät katsomaan Friikkisirkusta. Darren päätyi vampyyrien maailmaan, Steve vampaneesien johtajaksi ja Vampaneesimestariksi.

Kummasta tulee Varjojen valtias? Onko tulevaisuus jo ennalta määrätty? Vai pystyykö Darren hämäämään kohtaloa?

Suosittu 12-osainen vampyyrisarja päättyy, mutta ennen loppua vauhti sen kuin kiihtyy.

Kirja julkaistu toukokuu 21, 2013 (Tammi)
Alkuperäinen nimi Sons of Destiny

Tietoja muokattu joulukuu 13, 2014

Omassa kirjahyllyssäni

Darren Shanin tarina -kirjasarja

Sarja sisältää 12 pääteosta ja yhteensä teoksia 12 kpl.

Darren Shanin nuorille suunnattu vampyyri/kauhusarja. Sarjan päähenkilöllä on sama nimi kuin kirjailijalla.

Alasarja Darren Shanin tarina (sarjakuva)

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina #1) 7.52   255

Arvosanat 60
Kirja-arviot 44
Viestit 0
9 / 10

Koko kirjasarja on aivan mahtava ja kehotan lukemaan!

Mihael
Mihael
Arvosanat 132
Kirja-arviot 8
Viestit 0
6 / 10

Kun alotin koko sarjan en uskonut, että jaksaisin kaikkia 12 lukea! Kirjailija kehittyi sarjan aikana huomattavasti ja tuli koko aika asioita eteen joiden mukaan oli pakko mennä ja yllättävinä asioina oli juonenkäänteet joita ei tosiaankaan osannut odottaa, vaikka pääasiassa tiesi jo mitä tuleman pitää, ennen kuin oli lähelläkään ratkaisua. Oli hieno sarja kyllä!

10 / 10

Ehdottomasti suosikki kirjasarjani nämä Darren Shanit :3 Suosittelen kaikille yli 10-vuotiaille. On raakoja, surullisia, suututtavia, pelottavia, humoristisia ja iloisia kohtia, eli kaikenlaisia elämään kuuluvia tunteita löytyy :3

6 / 10

Pidin kyllä paljon tästä. Kirjassa oli mukavasti jännitystä ja juoni oli hyvä. Olen lukenut kaikki muutkin Darren Shan kirjat ja mielestäni tämä kirja oli mahtava päätös tälle huippu ihanalle sarjalle!

10 / 10

Mä tykkäsin ihan hirveesti. Koin surua ja vihaa, mutta niistä huolimatta ihan mahtava kirja. Luin juuri äsken loppuun ja oon ihan kadoksis nyt, kun ei oo enää luettavaa. Oon lukenu jokase osa ja voin vaa sanoo et "Millos luetaa uuestaa?" :D Oon jo aatellu ostavani kaikki itelleni ni voin lukee uuestaa ja uuestaa. ((: Ei viiti aina kirjastosta lainata. ;D Ja kuten varmaan nimestänikin huomaatte, lempihahmoni on itse Darren Shan, ja hänen lisäkseen tykkään tosi paljon myös Stevestä, jota sitten taas myös vihaan. :3 Ristiriitaa syntyy mun homo-mielen ja "todellisuuden" kanssa. :D Darren Shanista on tullu mun esikuva -- se menee vaik läpi tulen ja veden jos se jotai päättää! Eikä välitä pikku naarmuista (tai isoista haavoista) :'3 Ps. Olen tyhmä ja tiedän sen, mutta ei tarvitse sanoa mulle mitään. c:

Sisältää juonipaljastuksia
Sisältää juonipaljastuksia