Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina #12) - Darren Shan7.98

Alkuteos ilmestynyt 2004. Suomentanut Kaijamari Sivill. Sidottu.

Kuinka päättyy vampyyriprinssi Darren Shanin tarina?

Edessä on vampyyriprinssi Darren Shanin ja hänen arkkivihollisensa Steve Leopardin lopullinen välienselvittely. Lapsina Darren ja Steve olivat ystäviä, mutta kaikki muuttui sen jälkeen, kun he menivät katsomaan Friikkisirkusta. Darren päätyi vampyyrien maailmaan, Steve vampaneesien johtajaksi ja Vampaneesimestariksi.

Kummasta tulee Varjojen valtias? Onko tulevaisuus jo ennalta määrätty? Vai pystyykö Darren hämäämään kohtaloa?

Suosittu 12-osainen vampyyrisarja päättyy, mutta ennen loppua vauhti sen kuin kiihtyy.

Julkaistu: toukokuu 21, 2013
Arvosanalla: 7.98/10
Arvosanoja: 48
Muokattu: joulukuu 13, 2014

Darren Shanin tarina -kirjasarja

Darren Shanin nuorille suunnattu vampyyri/kauhusarja. Sarjan päähenkilöllä on sama nimi kuin kirjailijalla.

Alasarja Darren Shanin tarina (sarjakuva)

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina #1)7.50
Kohtalon perilliset (Darren Shanin tarina #12)7.98

Kirja-arvioita

9/10 |
lokakuu 26, 2014
Koko kirjasarja on aivan mahtava ja kehotan lukemaan!
6/10 |
elokuu 04, 2014
Kun alotin koko sarjan en uskonut, että jaksaisin kaikkia 12 lukea! Kirjailija kehittyi sarjan aikana huomattavasti ja tuli koko aika asioita eteen joiden mukaan oli pakko mennä ja yllättävinä asioina oli juonenkäänteet joita ei tosiaankaan ...
elokuu 03, 2014
Ehdottomasti suosikki kirjasarjani nämä Darren Shanit :3 Suosittelen kaikille yli 10-vuotiaille. On raakoja, surullisia, suututtavia, pelottavia, humoristisia ja iloisia kohtia, eli kaikenlaisia elämään kuuluvia tunteita löytyy :3
6/10 |
heinäkuu 01, 2013
Pidin kyllä paljon tästä. Kirjassa oli mukavasti jännitystä ja juoni oli hyvä. Olen lukenut kaikki muutkin Darren Shan kirjat ja mielestäni tämä kirja oli mahtava päätös tälle huippu ihanalle sarjalle!
toukokuu 24, 2013
Mä tykkäsin ihan hirveesti. Koin surua ja vihaa, mutta niistä huolimatta ihan mahtava kirja. Luin juuri äsken loppuun ja oon ihan kadoksis nyt, kun ei oo enää luettavaa. Oon lukenu jokase osa ja voin vaa sanoo et "Millos luetaa uuestaa?" :D Oon ...
elokuu 19, 2014
Sisältää juonipaljastuksia