Monster High: Salatut elävät

Lisi Harrison
fantasia, kauhu, nuoret
Monster High: Salatut elävät (Monster High #2) - Lisi  Harrison7.88

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sonja Lahdenranta. Sidottu.

Cleopatra de Nile on aina ollut koulun kuningatar, mutta nyt uudet tytöt, Melody ja Frankie, ovat varastaneet häneltä parrasvalot! Teen Voguen sivuilla poseeraaminen vaikuttaisi oivalta keinolta vallan palauttamiseksi, mutta eräs elokuva häiritsee Cleon suunnitelmaa.

Frankie Stein on vannonut itselleen, ettei enää koskaan menetä järkeään söpön pojan takia. Mutta hänen mielensä muuttuu äkkiä, kun Brett kehittää suunnitelman, jonka avulla hirviöt saisivat elää vapaasti tavisten keskuudessa. Valitettavasti Bekka on valmis tekemään kaikkensa saadakseen poikaystävänsä takaisin.

Melody Carverille koittaa kohta tuomion hetket. Kello käy tik... tik... tik. Jos hän ei pian keksi ratkaisua, paljastuu hänen poikaystävänsä Jackson hirviöksi ja joutuu vaaraan. Poika joutuu ehkä jopa lähtemään maasta. Mutta Cleo ja Bekka eivät aio päästää Melodya kovin helpolla.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: maaliskuu 2012

Monster High: Elävän kuolleen koitokset (Monster High #4)6.66

Kirja-arvioita

7/10 |
tammikuu 24, 2018
Jostain kumman syystä Monster High -romaanit kiehtovat minua suuresti. Mielenosoituksellinen vidovetoomus ikäänkuin symboloi tosielämän tasa-arvo-kysymyksiä, mikä on aina hieno aihe. Hahmot ovat yhä puoleensavetäviä ja persoonallisia, ja ...