Kuunnousu (Soturikissat: Uusi profetia #2) - Erin Hunter8.32

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

Tähtiklaanin valitsemat kissat ovat palaamassa kotiin pitkältä matkaltaan. Vuoristossa he tapaavat villien kissojen heimon, jolla on omat salaisuutensa ja ennustuksensa.

Samaan aikaan klaanien kotimetsässä tuho on alkanut, ja sota klaanien välillä näyttää väistämättömältä. Ehtivätkö matkalaiset kotiin ajoissa pelastaakseen klaaninsa?

Kuunnousu on Uusi profetia -sarjan toinen osa.

Keskustelua: Erin Hunter :: viestejä 12 kpl

Arvosanalla: 8.32/10
Arvosanoja: 100
Muokattu: joulukuu 13, 2014

Soturikissat: Uusi profetia -kirjasarja

"Uusi profetia on toinen soturikissojen seikkailuista kertova sarja."

Kuuluu yläsarjaan Soturikissat

Auringonlasku (Soturikissat: Uusi profetia #6)8.50

Kirja-arvioita

6/10 |
heinäkuu 27, 2017
Tosi kiva! Tykkäsin paljonkin verrattuna seuraavaan osaan!
7/10 |
elokuu 27, 2016
Sainpahan luettua tän viimeinkin! Valitettavasti spoilaannuin lopun tapahtumista, joten loppu ei tullut yllätyksenä. Siitä huolimatta kirja oli hyvä ja mielenkiintoinen, vaikka vähän liikaa taas oli junnaamista. Tarina on ainakin menossa jännään suuntaan!
joulukuu 13, 2015
Upeaa! Sanattomaksi vetää. Upeaa työtä koko kirjasarja.
9/10 |
marraskuu 10, 2015
Kirja on jälleen onnistunut luomus Erin Hunterin nimen takana piileviltä kirjailijoilta. Juoni onnistui pitämään hyvin otteessaan ja sisälsikin huomattavasti enemmän menoa ja meininkiä kuin ensimmäinen osa. Mukaan mahtui paljon ihastuttavia ...
heinäkuu 13, 2015
Selvästi parempi kuin edeltäjänsä. Kerronta sujuvampaa ja tapahtumia oli enemmän. Harmittaa sulkahännän kohtalo. Nosti tunteet pintaan kun kirjan loppu oli niin surullinen.
marraskuu 29, 2014
Vieläkin arsyttää päähenkilön vaihdos. Ihan kiva.
toukokuu 06, 2014
Ihanat seikkailut taas ja uusi klaani mukaan niin plussaa siitä runsaasti. Sulkahäntä parka mutta olisi kirjasta kyllä tullut aika tylsä jos kukaan ei olisi kuollut tai ei olisi sattunut mitään jännää. barbaarisuus korostaa ...
maaliskuu 30, 2013
Ihan mahtava kirja! En voinut tehdä mitään muuta välissä luin vain niin kauan kuin kirjaa riitti ja sitten jäin harmittelemaan, kun ei ollut enää luettavaa:) Joten suosittelen!!
lokakuu 30, 2012
Oikein hyvä kirja:) Mukavan jännittävä ja hauska. Jatkaa hienosti ja kunniakkaasti Soturikissat-sarjaa. Parantuu loppuun päin mentäessä. Kannattaa lukea! Arviolla 4-10 kirja olisi 9. Innoissani odottelen jo seuraavaa osaa!
maaliskuu 22, 2015
Sisältää juonipaljastuksia