Kahlittu (Yön talo #7) - P. C. Cast, Kristin Cast7.90

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Pimeyden kahleet on katkaistava – mutta onko olemassa valkoista ilman mustaa?

Yön talossa on pimeää. Zoey Redbird makaa vuoteellaan kuin kuollut, sillä hänen sielunsa on siirtynyt rakastetun perässä tuonpuoleiseen. Hänellä on seitsemän päivää aikaa palata, mutta syyllisyys kahlitsee hänet rajan taakse. Ainoa, joka voi auttaa, on hänen soturinsa Stark. Mutta miten matkata rajan yli menettämättä itse henkeään?

Palkittu viihdekirjailija P. C. Cast on erikoistunut kirjoissaan paranormaaleja ilmiöitä sivuavaan fantasiaan ja romantiikkaan. Kristin Cast on yliopisto-opiskelija, joka on saanut runous- ja journalistipalkintoja. Äidin ja tyttären menestyssarjasta on suomennettu myös Merkitty, Petetty, Valittu, Piinattu, Vainottu ja Lumottu.

Julkaistu: helmikuu 22, 2013

Pelastettu (Yön talo #12)7.12

Kirja-arvioita

4/10 |
tammikuu 14, 2017
Iso sivujuoni ennalta-arvattavalla lopulla. Siinä Kahlittu pähkinän kuoressa. Lue koko arvostelu täältä: https://haaveenakirjailijanura.blogspot.fi/2017/01/kirja-arvostelu-p-c-cast-kristin-cast.html
kesäkuu 02, 2015
Siis totaalisen hyvä kirja! Tykkäsin kun kirjassa kerrottiin laajemmin stevie raesta ja rafaimistä. oli kyllä upeaa lukea zoeystä kun se sekoili tuonpuoleisessa, innolla aloitan seuraavan osan lukemista. =)
lokakuu 07, 2013
Hyvä kirja. Mukavasti erilainen kuin aiemmat osat, koska Zoeysta kerrottiin vähemmän. Stevie Raen ja Refaimin tarinaa oli mukava seurata välillä.
10/10 |
kesäkuu 05, 2013
tämä kirja on ehkä paras kirja tässä sarjassa. syy oli varmaan siinä että oli vähemmän zoeytä ja sai tietää enemmän muista kuten stevie raesta. mutta olihan tämäkin vähän tylsä kun ei ollut niin paljoa toimintaa jne mutta ...
4/10 |
maaliskuu 17, 2013
Tykkäsin Kahlitusta aika paljonkin, ainakin enemmän kuin joistakin edellisistä osista. Zoeyn osa tässä kirjassa oli paljon pienempi, ja varmasti osasyy miksi kirjasta näinkin paljon tykkäsin. Etenkin jossain puolivälissä sarjaa pääjuonen ...
10/10 |
maaliskuu 15, 2013