Kahlittu (Yön talo, #7)

Kahlittu

P. C. Cast, Kristin Cast
Julkaistu: helmikuu 22, 2013 (Otava)
Alkuperäinen nimi: Burned
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Pimeyden kahleet on katkaistava – mutta onko olemassa valkoista ilman mustaa?

Yön talossa on pimeää. Zoey Redbird makaa vuoteellaan kuin kuollut, sillä hänen sielunsa on siirtynyt rakastetun perässä tuonpuoleiseen. Hänellä on seitsemän päivää aikaa palata, mutta syyllisyys kahlitsee hänet rajan taakse. Ainoa, joka voi auttaa, on hänen soturinsa Stark. Mutta miten matkata rajan yli menettämättä itse henkeään?

Palkittu viihdekirjailija P. C. Cast on erikoistunut kirjoissaan paranormaaleja ilmiöitä sivuavaan fantasiaan ja romantiikkaan. Kristin Cast on yliopisto-opiskelija, joka on saanut runous- ja journalistipalkintoja. Äidin ja tyttären menestyssarjasta on suomennettu myös Merkitty, Petetty, Valittu, Piinattu, Vainottu ja Lumottu.

(muokattu 15.02.2016)

Lumottu (Yön talo, #6)Merkitty (Yön talo, #1)Vapautettu (Yön talo, #8)Pelastettu (Yön talo, #12)Aamunkoi (Houkutus, #4)

Q_Black avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Kirjaneito avatar
2.0
Tykkäsin Kahlitusta aika paljonkin, ainakin enemmän kuin joistakin edellisistä osista. Zoeyn osa tässä kirjassa oli paljon pienempi, ja varmasti osasyy miksi kirjasta näinkin paljon tykkäsin. Etenkin jossain puolivälissä sarjaa pääjuonen aseman saanut poikaystäväkuvio oli taka-alalla, ja minun todella teki mieli kiljua riemusta. Kerronta tosiaan tapahtui useammasta näkökulmasta, ja etenkin Starkista oli mielenkiintoista saada lisätietoa. Stevie Rae ja Refaim olivat kanssa aika mielenkiintoinen pariskunta. :) Jatkoa tullee taas joskus ja se luetaan ehdottomasti.
kirja_friikki avatar
tämä kirja on ehkä paras kirja tässä sarjassa. syy oli varmaan siinä että oli vähemmän zoeytä ja sai tietää enemmän muista kuten stevie raesta. mutta olihan tämäkin vähän tylsä kun ei ollut niin paljoa toimintaa jne mutta ehdottomasti plussaa kun ei ollut niin paljoa (zoey erik kalona stark draamaa)
Dark Angel avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Luinwen avatar
2.0

Iso sivujuoni ennalta-arvattavalla lopulla. Siinä Kahlittu pähkinän kuoressa.

Lue koko arvostelu täältä: https://haaveenakirjailijanura.blogspot.fi/2017/01/kirja-arvostelu-p-c-cast-kristin-cast.html

Tantor90 avatar
Siis totaalisen hyvä kirja! Tykkäsin kun kirjassa kerrottiin laajemmin stevie raesta ja rafaimistä. oli kyllä upeaa lukea zoeystä kun se sekoili tuonpuoleisessa, innolla aloitan seuraavan osan lukemista. =)
Myrsky10 avatar
Hyvä kirja. Mukavasti erilainen kuin aiemmat osat, koska Zoeysta kerrottiin vähemmän. Stevie Raen ja Refaimin tarinaa oli mukava seurata välillä.
Pisania
Uusin jäsen: Johanna Salminen