13 salaisuutta (Keijutrilogia, #3)

13 salaisuutta

Michelle Harrison
Julkaistu: huhtikuu 13, 2013 (Tammi)
Alkuperäinen nimi: The Thirteen Secrets

Avainsanat: keijut

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu, kansipaperi.

Punainen yrittää unohtaa menneisyytensä ja aloittaa uuden elämän Elvesdenin kartanossa, jossa hänet tunnetaan oikealla nimellään Rowan. Kaidalla tiellä pysyminen ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin hän toivoo. Häntä yritetään värvätä uudestaan vaihdokaskauppaan. Lisäksi Rowania ahdistavat painajaiset Erakko-noidan mökistä ja sinne kahlitusta keijusta, Eldritchistä, joka vannoi kostoa. Rowanin menneisyys seuraa aivan hänen kintereillään. Pystyykö hän pelastumaan siltä Tanyan ja Fabianin avulla?

Kirjojen 13 lahjaa ja 13 kirousta aloittama henkeäsalpaava tarina huipentuu tässä trilogian viimeisessä osassa, joka on täynnä taikuutta, salaisuuksia ja ikiaikaisia kirouksia.

Muokannut Jussi (13.06.2017)

Ilki ihana (Ilki ihana, #1)Sala kavala (Ilki ihana, #2)13 kirousta (Keijutrilogia, #2)Loputtomasti (Paranormaali, #3)Verikivi (Kapinaenkelit, #2)

Jonzkuu avatar
Pitihän tämäkin kirja lukea, kun olen edellisetkin osat sarjasta lukenut. Kirjailijan tyyli ei ole ihan minun makuuni, mutta kyllä siihen tottui loppua kohden. 13 salaisuutta oli mielestäni jopa parempi kuin keijutrilogian kaksi edellistä osaa. Kaiken kaikkiaan upea päätös hienolle sarjalle!
-Veera- avatar
Tosi hyvä kirja! Olen lukenut kaikki osat tästä... Harmi kun loppui jo!
Iita avatar
Harmi kun kirjat loppuivat jo... Jäin niihin koukkuun ja olisin vielä halunnut lukea kolmikon seikkailuista ;)
Emmashadow avatar
Ihana kirja :D Alku vähän tylsähkö ja pitkäksi venytetty, kun taas loppu on liian nopea :( Kirja loppui hyvin, mutta vielä olisi halunnut seurata Tanyan, Rowanin ja Fabianin elämää;) Lukekaa toki :)
Myrsky10 avatar
Kirja oli yhtä hyvä kuin edellisetkin osat. Kahden ensimmäisen osan luettuani, piti tämäkin tietysti lukea!
duiduli79, PercyJacksonfani
Uusin jäsen: Aleksi