13 salaisuutta (Keijutrilogia #3) - Michelle Harrison8.22

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu, kansipaperi.

Punainen yrittää unohtaa menneisyytensä ja aloittaa uuden elämän Elvesdenin kartanossa, jossa hänet tunnetaan oikealla nimellään Rowan. Kaidalla tiellä pysyminen ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin hän toivoo. Häntä yritetään värvätä uudestaan vaihdokaskauppaan. Lisäksi Rowania ahdistavat painajaiset Erakko-noidan mökistä ja sinne kahlitusta keijusta, Eldritchistä, joka vannoi kostoa. Rowanin menneisyys seuraa aivan hänen kintereillään. Pystyykö hän pelastumaan siltä Tanyan ja Fabianin avulla?

Kirjojen 13 lahjaa ja 13 kirousta aloittama henkeäsalpaava tarina huipentuu tässä trilogian viimeisessä osassa, joka on täynnä taikuutta, salaisuuksia ja ikiaikaisia kirouksia.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: huhtikuu 13, 2013
Kustantaja: Tammi
Avainsanat: keijut
Alkuperäinen nimi: The Thirteen Secrets
Arvosanalla: 8.22/10
Arvosanoja: 85
Muokattu: maaliskuu 19, 2021

Keijutrilogia -kirjasarja

Trilogian johdanto-osaa One Wish (2014) ei suomennettu.

13 lahjaa (Keijutrilogia #1)7.64
13 kirousta (Keijutrilogia #2)8.00
13 salaisuutta (Keijutrilogia #3)8.22

Kirja-arvioita

elokuu 15, 2014
Pitihän tämäkin kirja lukea, kun olen edellisetkin osat sarjasta lukenut. Kirjailijan tyyli ei ole ihan minun makuuni, mutta kyllä siihen tottui loppua kohden. 13 salaisuutta oli mielestäni jopa parempi kuin keijutrilogian kaksi edellistä osaa. Kaiken kaikkiaan upea päätös hienolle sarjalle!
helmikuu 23, 2014
Tosi hyvä kirja! Olen lukenut kaikki osat tästä... Harmi kun loppui jo!
10/10 |
marraskuu 23, 2013
Harmi kun kirjat loppuivat jo... Jäin niihin koukkuun ja olisin vielä halunnut lukea kolmikon seikkailuista ;)
10/10 |
heinäkuu 20, 2013
Ihana kirja :D Alku vähän tylsähkö ja pitkäksi venytetty, kun taas loppu on liian nopea :( Kirja loppui hyvin, mutta vielä olisi halunnut seurata Tanyan, Rowanin ja Fabianin elämää;) Lukekaa toki :)
kesäkuu 28, 2013
Kirja oli yhtä hyvä kuin edellisetkin osat. Kahden ensimmäisen osan luettuani, piti tämäkin tietysti lukea!