Himo (Langenneet enkelit, #2)

Himo

J. R. Ward
Julkaistu: helmikuu 21, 2013 (Basam Books)
Alkuperäinen nimi: Crave
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Tanja Kielinen. Kansi ja taitto: Samppa Ranta. Nidottu.

Seitsemän kuolemansyntiä. Seitsemän pelastettavaa sielua. Langennut enkeli ja demoni käyvät säälimättömään kamppailuun toisiaan vastaan.

Mustan tikarin veljeskunta -vampyyrisarjan kirjoittajalta: Langenneet enkelit -sarjan toinen osa!

Isaac Rothe on kovan menneisyyden piinaama salaisten erikoisjoukkojen sotilas, jolla on edessään synkkä tulevaisuus. Salamurhaaja kintereillään hän joutuu telkien taakse, ja hänen kohtalonsa jää viehättävän oikeusavustajan Grier Childen käsiin. Näiden kahden toisiaan kohtaan tuntema vetovoima ajaa heitä kohti ongelmia, ja Jim Heron kertoo Isaacin sielun olevan vaarassa. Isaacin joutuessa mukaan Jimin ja demonin väliseen kissa ja hiiri -leikkiin, hänen on tehtävä vaikea päätös: voiko sotilas uskoa siihen, että ainoa toimiva ase pahaa vastaan on rakkaus?

(muokattu 20.01.2016)

Loppusoitto (Langennut enkeli, #4)Hurma (Langenneet enkelit, #4)Langennut enkeli (Langennut enkeli, #1)Hiljaisuus (Langennut enkeli, #3)Intohimon pimeä puoli (Manalan valtiaat, #5)

Keskiyön kyyhkynen avatar

Odotukseni tätä kirjaa kohtaan eivät olleet korkeat. Oli jo aikaa siitä, kun olin lukenut sarjan aiemman osan. Tämä kirja kuitenkin tuntui erilaiselta alusta asti. Lieneekö syynä Isaac, joka oli loistava valinta päähenkilöksi vai Jim, josta esiin tuli uusia puolia. Joka tapauksessa Himo toivotti juonenkäänteet ja arvoitukset sisäänsä. Pidin kirjasta, tosin Isaac häiritsi minua päätöksillään parissa kohdassa.

Nage avatar
Tämä kirja on mielestäni sarjan paras (ainakin tähän mennessä ja olen lukenut 5). Isaac oli minusta ihana hahmo ja toki Grier kin oli ihan hyvä. Kirjassa muutenkin tapahtui kivasti ja emt oli vaan ihana!
Huoleton avatar
2.5
Petyin. Ensimmäinen osa oli erilainen verrattuna sarjaan Mustan tikarin veljeskunnasta, mutta tämä osa olisi muutaman yksityiskohdan vaihdon jälkeen voinut olla sen sarjan osa. Hiukan alkaa ärsyttää kaikki seksikohtaukset, kukaan ei muuta mieti kuin seksiä ja kaikki näyttävät Dwayne Johnsoneilta. Kirjat ovat kuitenkin sen verran hyvin kirjoitettu ettei kirja puutteistaan huolimatta jäänyt kesken. Seuraavan osan varmastikin luen, jos se osuu silmään kirjastossa.
BloodyTears avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Fade avatar
4.5
Aluksi meni pieni hetki, että pääsin selville kirjan tapahtumista. Ensimmäisen osan lukemisesta on kulunut jo sen verran aikaa, että kaikki asiat eivät olleet täysin selkeinä muistissa. Hyvin nopeasti palaset alkoivat kuitenkin loksahtaa paikalleen, ja kirjan lukemiseen sai keskittyä sataprosenttisesti. Olen aina pitänyt Wardin tyylistä kirjoittaa, eikä tämäkään kirja tuottanut siinä suhteessa pettymystä. Kirjan hahmoista jokainen on omanlaisensa, eikä kukaan heistä ole ... (lisää)
Snapsu avatar
Luin kirjan todella nopeasti vaikkei tämä kirjana mikään superhyvä ollutkaan. Isaac oli ihana hahmo kuten myös Jim. Innolla kuitenkin odotan loppujakin kirjoja, sen verran olen koukussa!
Q_Black avatar
Tää oli musta ehdottomasti parempi kuin eka kirja. Isaac oli todella mies mun makuun, mutta kaipaisin enemmän juttua Jimistä, joka on periaatteessa koko sarjan päähenkilö. Myös Jimin enkelikaiffareiden elämään pääsi kurkistamaan taas pikkuisen lisää. Wardin tuttuakin tutumman kirjoitustyylin huomasi myös tästä ja huumori oli paikoitellen aika hauskaa ja huomasin pyrskähteleväni useaan otteeseen kirjaa lueskellessa. Juoni oli tässä kirjassa mielenkiintoisempi kuin ... (lisää)
Uusin jäsen: ArunaK