Vapautettu (Yön talo, #8)

Vapautettu

P. C. Cast, Kristin Cast
Julkaistu: elokuu 5, 2013 (Otava)
Alkuperäinen nimi: Awakened

Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Verevä vampyyrisaaga vangitsee.

Neferet hallitsee Yön talossa, mutta Isle of Skyellä vallitsee rauha. Zoeyn rinnalla on Stark, maailman uskollisin ja seksikkäin soturi. Miksi palata enää koskaan?

Stevie Raen tilanne ei ole yhtä seesteinen. Hänen soturinsa on vain osittain ihminen. Refaimin täytyy pettää joko isänsä tai rakastettunsa. Mikä on siteistä vahvin – ystävyyden, rakkauden vai veren side? Ja voiko valasta vapautua?

P. C. Castin ja hänen tyttärensä Kristin Castin menestyssarjasta Yön talo on suomennettu myös Merkitty, Petetty, Valittu, Piinattu, Vainottu, Lumottu ja Kahlittu.

Muokannut Jussi (15.02.2016)

Cactus avatar
Nage avatar
3.5
Q_Black avatar
3.5
Olen löytänyt innostukseni uudelleen tähän sarjaan parin viimeisimmän osan myötä joten oli pakko siirtää muut kirjat sivuun tämän kolahtaessa postiluukusta. Zoey itsessään ei ole minua kiinnostanut enää hetkeen koska jotenkin hänen asenteensa on ärsyttävä ja hän tuntuu välillä olevan hiukan liikaa itseään täynnä. Yön talon maailma kuitenkin vangitsee ja tottakai syötävän söpö pari Stevie Rae ja Refaim, joiden ansiosta tirauttelin kyyneleitä kirjan ... (lue lisää)
Mai00 avatar
Fade avatar
Siis eih ja voih. Rakastuin tähän sarjaan aivan alusta asti, mutta nyt tuli sellainen olo, että miksi näitä osia pitää tulla vielä lisää? Siis ei sillä, että en haluaisi enää lukea Zoeyn ja hänen ystävien elämästä kohti parempaa maailmaa. Tämä osa vavin tuntui jotenkin niin kaukaa haetulta. Aivan kuin tämä osa olisi tehty tähän väliin, jotta keksittäisiin taas jotain mielenkiintoista kirjoitettavaa. En vain saanut mitään irti tämän kirjan juonesta - jos sellaista ... (lue lisää)
Luinwen avatar
2.0

Yön talo-sarja muuttui juuri omituiseksi, mutta hyvällä tavalla. Hitaasti alkava, mutta loppua kohden uutta vauhtia saava kirja ihastuttaa ja yllättää.

Lue koko arvostelu täältä: https://haaveenakirjailijanura.blogspot.fi/2017/01/kirja-arvostelu-p-c-cast-kristin-cast_24.html

Tanzaaa avatar
Kirjakaapin tyttö avatar
4.5
Rakastin tätä kirjaa! Todella rakastin, sillä tässä kirjassa keskityttiin enemmän Stevie-Raehen ja Refaimiin jotka ovat lempparini. Pidin Zoeysta aluksi, mutta sitten alko tulla tätä, että kaikki pojat rakastuu kuollakseen häneen ja hän itse ei millään osaa päättää, vaan pyörittelee parhaimmillaan kolmea kundia yhtäaikaa. Mutta innostus koko sarjaan kasvoi taas!
kirjafriikki blogi avatar
Janski_ avatar
4.5
Tämä kirja oli mielestäni tosi hyvä. Meinasin jo kyllästyä sarjaan kunnes luin tämän. Tässä kirjassa tapahtui paljon enemmän isoja asioita kun aikaisemmissa luvuissa. Suosittelen lukemaan kirjan :D
Myrsky10 avatar
Kirja ei ole sarjan paras, mutta todella hyvä kirja kuitenkin. Jatkoa odotellessa!
Paikalla 5 jäsentä ja 59 vierailijaa:
MoonEye, maahinen, Echramath, Miyace, Eija