Varjojen kaupungit I–III

Cassandra Clare
fantasia > urbaani fantasia, kokoelma, nuoret
Varjojen kaupungit I–III - Cassandra Clare8.80

Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu. Sisältää kirjat Luukaupunki, Tuhkakaupunki ja Lasikaupunki.

Hauska, tummasävyinen, seksikäs – tulikuuman Varjojen kaupungit -menestyssarjan kolme ensimmäistä osaa yksissä kansissa.

15-vuotias Clary Fray joutuu outojen tapahtumien todistajaksi, kun nuori poika surmataan newyorkilaisella klubilla. Clary huomaa näkevänsä jotain, mitä muut eivät näe: varjometsästäjiä ja muita yliluonnollisia olentoja New Yorkin arkitodellisuuden laitamilla. Häikäisevän komea ja ylimielinen nuori varjometsästäjä Jace Wayland oppaanaan Clary sukeltaa alamaailmaan ja saa tietää itsestään asioita, jotka muuttavat hänen elämänsä lopullisesti...

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: kesäkuu 24, 2013
Kustantaja: Otava
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, kokoelma, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit
Arvosanalla: 8.80/10

Varjojen kaupungit IV–VI7.90

Kirja-arvioita

9/10 |
toukokuu 21, 2018
Ensimmäinen puolisko läpikäyty. Ei hassumpaa, ei ollenkaan. En huomannut suuria laatueroja kirjojen välillä joten odotukset pysyvät korkealla jatkoa ajatellen. En osaa nimetä tähänastisista kirjoista parasta tai huonointa, mikä on hyvä asia, sillä se viestii myös tasaisesta, hyvästä laadusta.
toukokuu 23, 2015
Tosi kätevää kun on kaikki kirjat samoissa kansissa.
toukokuu 14, 2014
PARAS!
9/10 |
maaliskuu 25, 2014
Vauhdikas kirja! Pidin siitä kuinka kirja lähti jo heti alussa vaihdokkaasti ei mitään tylsää alkua vaan hyvä alku! Tämä kirja oli kokoajan kädessäni ja rakastan päähenkilön persoonaa! Suosittelen!
joulukuu 04, 2013
Pidin siitä että kaikki oli laitettu samojen kansien sisään! Tuntui kuin olisi ollut vain yksi kirja käsissä, mutta sisältöä tosi paljon! ehdottomasti yksi suosikkisarjoistani!
lokakuu 12, 2013
Lainattuani tämän kirjastosta luin samantie kokonaan viikonlopussa. Heti maanantaina oli tietenkin pakko mennä lainaamaan kaksi seuraavaa osaa. :) Mahtava kirja, suosittelen kaikille
8/10 |
syyskuu 18, 2013
Itselläni otti hieman aikaa tämän kirjan lukeminen, vaikka hyvä kokonaisuus olikin. Juoni oli mielenkiintoinen ja erilaisia käänteitä löytyi. Toisissa kohdissa tämä kirja kuitenkin tökki, ja lukeminen jäi vähemmälle. Ne kohdat jossa ...