Tom ja Morbicuksen kosto

Elena Mady
fantasia, lapset
Tom ja Morbicuksen kosto (Ella Aura #3) - Elena Mady8.46

Sidottu.

Ihmisnuori Tom Vuori ja hänen keitunsa Ella Aura joutuvat vaaralliseen taistoon luonnon puolesta, kun petetty aurinkohaltia toteuttaa Suurta Suunnitelmaansa.

Aurinkohaltia Morbicus on vakuuttunut: ihmiset on hävitettävä Maan kamaralta. On osoitettava vaikka likaisin keinoin, että maailman paha on heistä lähtöisin. Rakentavana vastavoimana toimivat nuoret keitut ja heidän ihmisensä: sellaiset kuin Ella ja Tom.

Taistelu muuttuu henkilökohtaiseksi, kun Tom pääsee jyvälle Morbicuksen tuhoisasta suunnitelmasta. Samaan aikaan nuorten tielle räjähtää pyörremyrsky hallitsemattomia tunteita. Ja kaikki myrskyt puhaltavat väärästä suunnasta...

Elena Mady on helsinkiläinen kirjailija ja muusikko. Ellan ja Tomin seikkailuja voi lukea myös aiemmista kirjoista Ella Auran tuomiopäiväkirja sekä Ella Aura ja kolmastoista haltia.

TÄRKEIN TAISTELU KÄYDÄÄN OMALLA PIHALLA.

Keskustelua: Elena Mady :: viestejä 2 kpl

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Julkaistu: lokakuu 24, 2013

Tom ja Morbicuksen kosto (Ella Aura #3)8.46

Kirja-arvioita

10/10 |
huhtikuu 06, 2015
Eikä, tämä kirjasarja ei saa loppua! Tom oli mukavasti enemmän juonessa mukana. Lukiessani kirjaa minusta tuntui siltä, että Tom ja Ella rakastaisivat toisiaan, siis enemmän kuin pelkästään kaveruudessa. Jos Elena Mady ei näitä kirjoja enää kirjoita, minä aion kirjoittaa kyllä jatko-osia itse.
9/10 |
joulukuu 27, 2013
Kirja oli ehdottomasti huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä. Kirja oli kirjoitettu hieman eri tavalla kuin aiemmat osat. Toivottavasti Ellan ja Tomin tarinaa saadaan seurata jatkossakin.
10/10 |
marraskuu 16, 2013
Odotin kirjaa innoissani, koska olen pitänyt edellisiä osia ihan hyvinä. Mutta tämä oli ehkäpä näistä paras, ja johtuen varmaan jo siitäkin, että Tom pääsi enemmän mukaan tapahtumiin, eikä tämä kirja kulkenut "samalla rakenteella" ...