Tom ja Morbicuksen kosto (Ella Aura, #3)

Tom ja Morbicuksen kosto

Elena Mady
Julkaistu: lokakuu 24, 2013 (WSOY)
Tyylit: fantasia, lapset
Avainsanat: kotimainen

Sidottu.

Ihmisnuori Tom Vuori ja hänen keitunsa Ella Aura joutuvat vaaralliseen taistoon luonnon puolesta, kun petetty aurinkohaltia toteuttaa Suurta Suunnitelmaansa.

Aurinkohaltia Morbicus on vakuuttunut: ihmiset on hävitettävä Maan kamaralta. On osoitettava vaikka likaisin keinoin, että maailman paha on heistä lähtöisin. Rakentavana vastavoimana toimivat nuoret keitut ja heidän ihmisensä: sellaiset kuin Ella ja Tom.

Taistelu muuttuu henkilökohtaiseksi, kun Tom pääsee jyvälle Morbicuksen tuhoisasta suunnitelmasta. Samaan aikaan nuorten tielle räjähtää pyörremyrsky hallitsemattomia tunteita. Ja kaikki myrskyt puhaltavat väärästä suunnasta...

Elena Mady on helsinkiläinen kirjailija ja muusikko. Ellan ja Tomin seikkailuja voi lukea myös aiemmista kirjoista Ella Auran tuomiopäiväkirja sekä Ella Aura ja kolmastoista haltia.

TÄRKEIN TAISTELU KÄYDÄÄN OMALLA PIHALLA.

muokattu 26.12.2014

Ella Auran tuomiopäiväkirja (Ella Aura, #1)Prinssi Ahava ja riipuksen arvoitus (Patarania, #1)Archie Greene ja korpin loitsu (Archie Greene, #3)Venesataman Tillinka ja meriseikkailuHelmenkantaja

Subbe93 avatar
Kirjoittanut
Odotin kirjaa innoissani, koska olen pitänyt edellisiä osia ihan hyvinä. Mutta tämä oli ehkäpä näistä paras, ja johtuen varmaan jo siitäkin, että Tom pääsi enemmän mukaan tapahtumiin, eikä tämä kirja kulkenut "samalla rakenteella" kuin edeltäjänsä! Kahmin tämän kirjan hetkessä. Käy selväksi, ettei sarja ole päättymässä, ja onkin kiinnostava tietää, mitä seuraava osa tuo tullessaan. Tietysti nyt pelkään, että odotan seuraavalta osalta liikoja, eikä se olekaan niin hyvä kuin odotan.
Myrsky10 avatar
4.5
Kirja oli ehdottomasti huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä. Kirja oli kirjoitettu hieman eri tavalla kuin aiemmat osat. Toivottavasti Ellan ja Tomin tarinaa saadaan seurata jatkossakin.
suden veli avatar
Kirjoittanut
Eikä, tämä kirjasarja ei saa loppua! Tom oli mukavasti enemmän juonessa mukana. Lukiessani kirjaa minusta tuntui siltä, että Tom ja Ella rakastaisivat toisiaan, siis enemmän kuin pelkästään kaveruudessa. Jos Elena Mady ei näitä kirjoja enää kirjoita, minä aion kirjoittaa kyllä jatko-osia itse.
Uusin jäsen: Ruska