Kuinka Prinsessa Ruusunen hurmataan

Anne Rice
fantasia, romantiikka
Kuinka Prinsessa Ruusunen hurmataan (Prinsessa Ruusunen #1) - Anne Rice3.78

Alkuteos ilmestynyt 1983 salanimellä A. N. Roquelaure. Suomentanut Timo Utterström. Kansi: Maria Raasakka. Nidottu.

New York Timesin bestsellerlistan valloittanut eroottinen versio tutusta sadusta.

Kuinka Prinsessa Ruusunen hurmataan kertoo prinsessa Ruususen tarinan uudella sävyllä. Kirjan Ruusunen herätetään vähemmän viattomalla suukolla, ja palkinto prinssille on suotuisa: prinsessan täydellinen antautuminen…

Ruusus-satua päivittävän trilogian ensimmäinen osa tuo vanhaan satuun tihkuvaa himoa ja eroottista kaipuuta. Erotiikkaa lähestytään naisen näkökulmasta, naisen nautinnon kautta, eikä häpeämättömän sadomasokistinen kuvaus sorru liikaan väkivaltaisuuteen vaan pitäytyy ihastuttavassa viehkeydessä.

Keskustelua: Anne Rice :: viestejä 19 kpl
Risingshadow arvostelu :: Ella Peltonen (Dyn)

Julkaistu: toukokuu 30, 2014
Arvosanalla: 3.78/10
Arvosanoja: 36
Muokattu: maaliskuu 19, 2021

Prinsessa Ruusunen -kirjasarja

Sarjan neljättä osaa Beauty's Kingdom (2015) ei suomennettu.

Kuuluu yläsarjaan Basam Shakti

Kuinka Prinsessa Ruusunen hurmataan (Prinsessa Ruusunen #1)3.78
Kuinka Prinsessa Ruususta rangaistaan (Prinsessa Ruusunen #2)6.00
Kuinka Prinsessa Ruusunen vapautetaan (Prinsessa Ruusunen #3)5.72

Kirja-arvioita

6/10 |
syyskuu 29, 2019
Melkoista meininkiä ja odottamattomia kohtauksia. Juoni ei ole pääjuttu selvästikään tässä sarjassa, vaan kohtausten kuvailu. Jossain vaiheessa kirjaa minua alkoi oikein kiinnostaa, mitä kaikkea tässä trilogiassa mahtaakaan tapahtua. Kiinnostavaa, tykkäsin kirjasta.
6/10 |
heinäkuu 02, 2015
Minulla ei oikeastaan ollut tarkoitus edes lukea tätä kirjaa, mutta voitin tämän kirja-arvonnassa joten sitä kautta tämä sitten tuli tutuksi. En ole pahemmin lukenut tämänkaltaista kirjallisuutta, mutta eipä tullut yllätyksenä kirjan ...
joulukuu 24, 2014
Järkyttävää, sairasta ja raivostuttavaa luettevaa. Ainoastaan Ruususen nöyryyttämistä ja raiskaamista. En missään tapauksessa lue tätä loppuun. .
marraskuu 14, 2014
Käsittämättömän sairas kirja. En todellakaan pystynyt lukemaan edes 1/4 kirjasta!
kesäkuu 30, 2014
Siis hyi. Ei bdsm sun muut haittaa, mutta tämä kirja on pelkkää toisten nöyryytystä ja raiskausta. Sairasta, jäi kesken.