Kuinka Prinsessa Ruusunen hurmataan

Anne Rice
Julkaistu: toukokuu 30, 2014 (Basam Books)
Alkuperäinen nimi: The Claiming of Sleeping Beauty
Tyylit: fantasia, romantiikka
Avainsanat: erotiikka

Alkuteos ilmestynyt 1983 salanimellä A. N. Roquelaure. Suomentanut Timo Utterström. Kansi: Maria Raasakka. Nidottu.

New York Timesin bestsellerlistan valloittanut eroottinen versio tutusta sadusta.

Kuinka Prinsessa Ruusunen hurmataan kertoo prinsessa Ruususen tarinan uudella sävyllä. Kirjan Ruusunen herätetään vähemmän viattomalla suukolla, ja palkinto prinssille on suotuisa: prinsessan täydellinen antautuminen…

Ruusus-satua päivittävän trilogian ensimmäinen osa tuo vanhaan satuun tihkuvaa himoa ja eroottista kaipuuta. Erotiikkaa lähestytään naisen näkökulmasta, naisen nautinnon kautta, eikä häpeämättömän sadomasokistinen kuvaus sorru liikaan väkivaltaisuuteen vaan pitäytyy ihastuttavassa viehkeydessä.

muokattu 31.10.2015

Tyttö ja JalopeuraYllätysvierasLuiden kaiku (Matkantekijä, #7)Huokausten poukama (Tähdet-trilogia, #2)Okaruusujen valtakunta (Valtakunta, #1)

Salde avatar
Kirjoittanut

Melkoista meininkiä ja odottamattomia kohtauksia. Juoni ei ole pääjuttu selvästikään tässä sarjassa, vaan kohtausten kuvailu. Jossain vaiheessa kirjaa minua alkoi oikein kiinnostaa, mitä kaikkea tässä trilogiassa mahtaakaan tapahtua. Kiinnostavaa, tykkäsin kirjasta.

Q_Black avatar
Kirjoittanut
Minulla ei oikeastaan ollut tarkoitus edes lukea tätä kirjaa, mutta voitin tämän kirja-arvonnassa joten sitä kautta tämä sitten tuli tutuksi. En ole pahemmin lukenut tämänkaltaista kirjallisuutta, mutta eipä tullut yllätyksenä kirjan sisältö missään määrin. Tässä kirjassa kuitenkin pitäydyttiin aika asiallisena jos sellaisesta nyt voi puhua. Hämmästyttävää jos joku ei perehdy mikä kirjan idea on ennen kuin alkaa lukea ja kauhistuu sitten siitä mitä sen sivuilla lukee ... (lisää)
ppp2 avatar
0.5
Järkyttävää, sairasta ja raivostuttavaa luettevaa. Ainoastaan Ruususen nöyryyttämistä ja raiskaamista. En missään tapauksessa lue tätä loppuun. .
MintFirefly avatar
0.5
Käsittämättömän sairas kirja. En todellakaan pystynyt lukemaan edes 1/4 kirjasta!
Pauliah avatar
0.5
Siis hyi. Ei bdsm sun muut haittaa, mutta tämä kirja on pelkkää toisten nöyryytystä ja raiskausta. Sairasta, jäi kesken.
LordStenhammar, Thialfi, Adolfina Romanov, Fievre
Uusin jäsen: touko kumpulainen