Time Riders: Saalistajan aika (Time Riders, #2)

Time Riders: Saalistajan aika

Alex Scarrow
Julkaistu: lokakuu 29, 2013 (Buster Nordic)
Alkuperäinen nimi: Day of the Predator
Tyylit: scifi, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, tieteisfantasia

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Laura Friman. Sidottu.

Uuden kuusiosaisen sarjan toinen osa. Liam O'Connor, Maddy Carter ja Sal Vikram olisivat kuolleita, ellei herra Foster olisi pelastanut heitä viimeisellä hetkellä onnettomuudesta ja tehnyt heistä aikamatka-agenteja.

Tässä toisessa osassa Maddy avaa vahingossa aikaikkunan väärään aikaan ja väärään paikkaan ja Liam sinkoutuu 65 miljoonan vuoden päähän menneisyyteen, suoraan tähän saakka tuntemattoman tappajan metsästysmaille, dinosaurusten aikaan.

(muokattu 01.01.2015)

Auringon pimeä puoliViillot (Viillot, #1)Wan-King, tahtonsa herra (Poikien sininen sarja, #16)Seikkaileva robotti The Ghost Network: Aktivoi  (The Ghost Network, #1)

Heidi Kristina avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Matti Karjalainen avatar
Joskus sitä törmää nuortenkirjoihin, jotka saavat toivomaan, että aikamatkustus olisi mahdollista. Haluaisin nimittäin palata tämä kirja mukanani takaisin vuoteen 1990, jolloin kymmenvuotias minä oli rakastanut tätä kirjaa syvästi ja antaumuksella. Alex Scarrow'n "Saalistajan aika" (Buster Nordic, 2013) on Time Riders-sarjan toinen osa, jossa Liam, Maddy ja Sal jatkavat seikkailujaan yrittäen korjata aikamatkailun aiheuttamia vääristymiä historiassa ja tulevaisuudessa. Apunaan ... (lisää)
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson