Elämän värit (Kuolemattomat, #6)

Elämän värit

Alyson Noël
Julkaistu: marraskuu 8, 2013 (Otava)
Alkuperäinen nimi: Everlasting

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

YLILUONNOLLISEN IHANA KUOLEMATTOMAT-SARJA!

Voiko yksi päätös tuhota ikuiseksi tarkoitetun rakkauden? Voitettuaan vaarallisimman vihollisensa Ever ja Damen keskittyvät etsimään vastalääkkeen Damonin kehon vallanneelle myrkylle. Kiihkeä halua saada olla yhdessä johdattaa heidät Valonmaan synkkään sydämeen, jossa rakastavaiset saavat vihdoin tietää, miksi kohtalo repii heitä jatkuvasti erilleen. Mutta kun viimeinenkin salaisuus on paljastettu, Everin on tehtävä päätös, joka asettaa kaiken vaakalaudalle - jopa ikuisuuden.

Amerikkalaisen Alyson Noëlin menestyssarjaa on julkaistu jo 35 maassa, ja sen elokuvaoikeudet on myyty Summit Entertainment -filmiyhtiölle, joka on myös Twilightin tuottaja.

muokattu 14.11.2013

Pimeyden joki (Soturikissat: Kolmikon mahti, #2)Palava labyrintti (Apollon, #3)Keskiyön kruunu (Throne of Glass, #2)Rautaritari (Rauta-saaga, #4)Koutamäen noita (Koutamäen noita, #1)

Akvaariokala avatar
3.5
Kirja oli sitä samaa mitä muutkin osat. Pidin kaikista kirjoista mutta mielestäni jonkilainen yhtäläisyys puuttuu... vähän kuin kirjailija aina hetken mielijohteesta alkaisi kirjoittaa jotakin uutta juonen käännettä.
Kirjakaapin tyttö avatar
[ Juonipaljastuksia- avaa tästä ]
Q_Black avatar
Kirjoittanut
Onpahan nyt saatu tämäkin sekametelisoppa päätökseen. Ja... enpä tiedä mitä sanoisin. Toisin kuin parissa aiemmassa kirjassa, tässä päästiin ainaisen jahkailun sijaan taas kiinni toimintaan. Liiallisuuksiin venytetty kirjasarja saa nyt päätöksensä, jossa Ever joutuu kovien haasteiden eteen. Tässäkin kirjassa oli ehkä hiukan sellaista pitkästymisen tuntua, mutta kaikenkaikkiaan paljon kivempi lukukokemus kuin edelliset kirjat vaikkakin tuntui jotenkin typerältä, ... (lisää)
Nage avatar
3.5
En oikein tiedä mitä tästä pitäs aatella, sillä tosta lopusta jäi vaan vähä sellanen kuva et koko sarja oli siitä että millon Ever ja Damen menee sänkyyn...:DD Oisin halunnut tietää mitä tapahtu myöhemmin, mutta oli toiki lopetus iha kelpuutettu. Ja oli kirjaa toki ihan mukava lukea muutenkin, sillä onhan tämä sarja kokonaisuudessaan ihan hyvä. Yleisvaikutelmä kirjasta jäi siis ihan hyväksi niinkuin koko sarjsta muutenki.
Riley Charlotte avatar
Kirjoittanut
Tätä kirjaa en suurella innolla odottanut, vaan ennemminkin halusin vain tietää kuinka Everin ja Damenin rakkaudelle käy. Täytyy sanoa että ainoastaan sarjan ensimmäinen kirja oli lupaava ja mielenkiintoinen. Useimmat keskivälin kirjat oli sumussa kulkemista. Onneksi tämä viimeinen sai kuitenkin aikaan pienen valon pilkahduksen. Joten ihan luettava tämä oli.
Myrsky10 avatar
4.5
Todella hyvä kirja. Itse olen silti pitänyt enemmän sarjan aiemmista osista. Loppua kohden kirja paranee aika paljon alkuun verrattuna.
Uusin jäsen: Ella Parviainen